شیشه بری در شمال تهران با سابقه و حرفه ای

نظرت تو کار ما تاثیر داره.

در این مقاله قصد داریم شیشه بری در شمال تهران (شیشه بری تهرانی) را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. امروزه بیشتر اشخاص به‌دنبال مجموعه های معتبر با کادری حرفه ای می باشند تا بتوانند کارهای خویش را به بهترین صورت ممکن انجام دهند. شیشه بری یکی از فعالیت هایی است که نیاز به دقت و مهارت بسیار بالایی دارد. گروه شیشه بری شیشه تهرانی، با استفاده از کادری مجرب و بسیار حرفه ای در تلاش است با ارائه باکیفیت ترین خدمات رضایت مشتریان خود را جلب نماید.  این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه، با افتخار به شما هم وطنان عزیز اعلام می کند، بهترین شیشه بری در شمال تهران این محموعه می باشد.

گونه های مختلف شیشه موجود در بازار

از گذشته های دور تاکنون، شیشه در قسمت‌های مختلفی مثلا ساختمان، دکورا سیون، اسباب خانگی، میز و … کاربرد داشته است . شاید از لحاظ ظاهری، شیشه‌ها تفاوت چندانی با هم نداشته باشند؛ ولی از نظر جنس گونه های مختلفی دارند. 

گونه های مختلف شیشه موجود در بازار
در بازار شیشه های مختلفی وجود دارد که شیشه بری شمال تهران، انواع آنها را جهت فروش و نصب داراست.

حتی ممکن می باشد طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی را هم در‌این شیشه‌ها مشاهده کنید. با دقت به‌این که شیشه را برای چه کاربردی نیاز دارید، می بایست جنس، رنگ و طرح مطلوب را انتخاب فرمایید. دراین باره می توانید با کارشناسان شیشه تهرانی نیز مشورت نمایید تا شایسته ترین انتخاب را داشته باشید. برای این که بهتر شیشه‌ها را بشناسید، گونه های مختلف شیشه ها را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

شیشه فلوت

شیشه خام یا فلوت، شیشه‌ای معمولی و تخت می باشد که اکثرا برای استفاده‌های ساده کاربرد دارد. یکی‌از مصارف زیاد شیشه فلوت، به کار گیری در شیشه درب و پنجره‌ها می باشد. این شیشه‌ها در ضخامت‌های متفاوتی میان ۲ تا ۲۰ میلیمتر ساخته می شوند. می‌توان با برش دادن این شیشه‌ها، طراحی‌های مختلفی نیز روی آنان اجرا کرد و در مصارف تزیینی مانند شیشه کمد، کابینت و … استفاده نمود. اما این نوع شیشه را می توان طی فرآیندهای متعدد به گونه های دیگر شیشه تبدیل کرد.

شیشه سکوریت یا شیشه میرال

این مدل شیشه ها، مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های ساده یا فلوت دارد. با حرارت دادن شیشه فلوت، شیشه میرال یا این که سکورت به دست می آید. برای این منظور،در ابتدا شیشه را به دمای ۷۰۰ درجه سانتیگراد می رسانند و در شرایط خاص سریع سرد می‌نمایند.

شیشه سکوریت شمال تهران
مجموعه شیشه بری شمال تهران، ارائه دهنده شیشه های سکوریت به بازار می باشد.

 این شوک حرارتی منجر می شود تا شیشه ۳ تا ۵ درصد مقاوم‌تر گردد. از طرفی شیشه سکوریت بعداز شکستن به قطعات بسیار ریز و پودری تبدیل می گردد که خواص برندگی ندارند. از این رو در مکان‌های پرتردد و ساختمان‌های بزرگ بیشتر از این نوع شیشه برای درب و پنجره به کار گیری می گردد. مجموعه شیشه تهرانی با پشتوانه اعتماد مشتریان عزیز توانسته است  در تمامی حوزه های این صنعت ورود کرد‌ه نامی پر افتخار برای خود بسازد.

شیشه های رنگی

احتمالا در لوازم دکوری، نمای بعضی از بنا‌ها و … شیشه‌های رنگی را دیده اید. این شیشه‌ها به دو نحوه ایجاد می شود. طرز اولیه این که در هنگام تولید شیشه ماده رنگی به آنان می افزایند. می‌توان شیشه ساده را نیز در مذابی از شیشه رنگی فرو برد و رنگ دلخواه به آن بخشید. با دقت به زیبایی که‌این شیشه‌ها دارند، در نمای ساختمان و برای زیباتر کردن محیط از آنها به کار گیری می شد. اما جالب می باشد بدانید که شیشه‌های رنگی، کاربردهای روانشناسی نیز در دکورا سیون اطراف دارند!

شیشه ضدحریق یا این که پیرکس

شیشه‌های پیرکس یکی‌از نام آشناترین شیشه‌هایی می باشند که خانم‌ها می شناسند.از این نوع شیشه در ساخت ظروف آشپزخانه، درب فر و ماکروفر، ظروف آزمایشگاهی و هر جایی که در معرض مستقیم حرارت می باشد، استفاده می شود. این شیشه، ضمن حرارت در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی دارند. این شیشه دارای درصد بالایی سیلیس و اکسید بوریک می باشد. البته بعضی از این شیشه‌ها به کمک فناوری نانو در مقابل حرارت مقاوم سازی می گردند.

شیشه بازتاب یا رفلکس

این شیشه‌ها نیز کاربردهای خاصی دارند. احتمالا دیده اید که در طی روز به شیشه برخی منزل‌ها که نگاه می کنید، همچون آینه عمل می‌نمایند. این شیشه‌ها اساسا همان شیشه رفلکس یا این که بازتابنده و انعکاسی می باشند. شیشه انعکاسی دارنده یک پوشش منعکس کننده می باشد. این پوشش، نوروروشنایی و حرارت را انعکاس می دهد. از این رو در طول روز درون این ساختمان‌ها مشخص و معلوم نیست و در شب که نور داخل بیشتر می باشد، فضای بیرون را نمی‌توان رویت کرد و درون ساختمان قابل مشاهده می باشد.

شیشه‌های انعکاسی برای پنجره‌ها کاربرد متعددی دارد. از این رو نه تنها در زمان روز می‌توان از فروغ و روشنایی خورشید به کار گرفت و دید به درون ساختمان وجود ندارد بلکه به دلیل انعکاس گرم، در مصرف هزینه‌های انرژی نیز صرفه جویی می گردد.

شیشه چند جداره

یکی‌از شیشه‌هایی که در مجموعه شیشه تهران  از آنان به کارگیری می گردد، نوع چند جداره یا این که دوجداره می‌باشند. شیشه‌های چند جداره به مقدار زیادی در ساختمان‌ها و تولید درب و پنجره ها به کار می روند. این شیشه‌ها به نام مضاعف نیز شناخته می شوند و از دو یا این که چند لایه شیشه تشکیل‌شده اند. مضاعف بودن این شیشه‌ها باعث می گردد تا عایق حرارت و صدا باشند. به همین خاطر برای محیط‌ هایی که سر وصدا زیاد می باشد، کاربرد زیادی دارند. بین لایه‌های شیشه، از گازهای خنثی مانند آرگون و کریپتون به کارگیری می شود.

شیشه بری شمال تهران
شیشه های چندجداره یا دوجداره اغلب در درب و پنجرها مورد استفاده قرار می گیرد.

 مجموعه شیشه تهرانی با داشتن واحد شیشه بری سیار در شمال ثابت کرده است برای وقت شما عزیزان ارزش قائل است و آرامش شما همشهریان عزیز برای مجموعه شیشه تهرانی مهم واقع شده است.

شیشه لمینت یا این که چند لایه

این شیشه دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد و از یکسری لایه شیشه تخت ایجاد شده است. شیشه‌های تخت به کمک لایه‌هایی از پی وی بی به هم متصل گردیده اند. این لایه باعث پیوستگی شیمیایی و فیزیکی لایه‌های شیشه به هم می شود و مقاومت بالایی را در شیشه لمینت ایجاد می‌نماید. به جهت مقاومت بالا و چسبندگی این شیشه‌ها، هنگام شکستن، به اطراف پاشیده نمی شوند. شیشه‌های لمینت به اسم شیشه‌های نشکن نیز شناخته می شوند.

شیشه مسطح

معمولا اکثر شیشه‌ها به طور مسطح می‌باشند. بجز تفاوتی که شیشه‌ها در مال دارند، نوع مسطح و خمیده بودن آنان نیز مهم می باشد. شیشه‌های مسطح در انواع مشجر و معمولی وجود دارند. از این شیشه‌ها در پنجره بعضی ساختمان‌ها به کارگیری می شود. شیشه‌های مسطح دارای یک توری فلزی میان لایه‌های خویش می باشند که شکستن آنها را تاحد زیادی کاهش می دهد.ذاز این شیشه‌ها بیشتر در مکان‌هایی مانند کارخانه ها، آسانسورها، موتورخانه‌ها و … که به ایمنی بالا نیاز دارند، به کار گیری می گردد.

شیشه‌های خمیده

یکی دیگر از شیشه‌هایی که ممکن می باشد در جاهای گوناگون مشاهده کنید، شیشه‌های منحنی یا این که خمیده می باشند. این شیشه‌ها در دکوراسیون بیشتر کاربرد دارند. جذابیت بالای این شیشه‌ها و ایجاد شکست‌های نور جالب سبب شد‌ه‌است تا برای مباحث زیبایی و چیدمان دوستداران بسیاری داشته باشد.

شیشه منحنی شمال تهران
شیشه های منحنی در بحث دکوراسیون کاربرد فراوان دارند.

 این شیشه‌ها با تکنولوژی‌های توسعه یافته و با مقاومت و کیفیت بالایی ساخته می شوند. در هر صورت برای استفاده از این نوع شیشه ها، کافیست با شیشه بری در شمال تهران، تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید!

به کار گیری از نیروی حرفه ای چند مزیت نسبت به نیروی نیمه حرفه‌ای دارد.

  • زمان انجام فعالیت کوتاه تر می باشد؛
  • خطرهای جانی و مالی هم برای صاحبکار و هم برای نیروی خدماتی کمتر می گردد؛
  • سرویس های قابل ارائه در شیشه بری؛
  • تعمیر و نصب شیشه های ایمنی؛
  • نصب و تعمیر درب و پوشش ها با شیشه های سکوریت؛
  • تعمیر و نصب شیشه های لمینت؛
  • نصب و تعمیر شیشه های ضد گلوله؛
  • تعمیر و نصب شیشه های دوجداره؛
  • نصب و تعمیر شیشه درب اتومات؛
  • تعمیر و نصب شیشه تزیینی / رومیزی؛
  • نصب و تعمیر شیشه های میز غذا خوری؛
  • تعمیر و نصب آینه؛
  • تراش آینه ها؛
  • یراق شیشه های سکوریت.

مزایای به کارگیری از سرویس های شیشه بری سیار

شیشه، قطعه‌ای حساس می باشد که انتقال آن دشوار و نیازمند توجه بالایی می باشد. از این رو در‌صورتی‌که بخواهید شیشه را خریداری فرمایید و با خودتان به محل مورد نظرتان حمل نمائید.احتمال شکستن آن بسیار زیاد می باشد. از طرفی اندازه گیری شیشه باید به طور کامل دقیق و با دقت میلی متری باشد. هر گونه کم یا زیاد بودن بعدهای شیشه آن را ناکارآمد می‌نماید. قرار دادن شیشه و محکم کردن آن در مکان خویش نیز تخصص موردنیاز را می‌طلبد. از این رو نمی‌توانید خودتان به راحتی این فعالیت را انجام دهید. در شرایطی که از سرویس های شیشه بری سیار در شمال تهران استفاده نمایید، به راحتی می توانید شیشه را در بعد های مطلوب و در محل دریافت کنید. ضمن این، مشکلاتی از قبیل شکستن شیشه در زمان حمل و نگهداری را هم نخواهید داشت. نصب و اجرای شیشه کاری نیز به عهده شرکت ارائه دهنده سرویس های شیشه بری سیار می باشد. با توجه به‌این مزایا، شما بدون هیچ ریسکی شیشه مورد نظر خویش را خریداری و نصب می کنید.

ابزار مورد نیاز برای شیشه بری سیار

برای این که بتوان سرویس های شیشه بری سیار در شمال تهران را ارائه داد، ابزاری موردنیاز می باشد که شامل مورد های پایین می باشد:

  • متر؛
  • الماس شیشه بری منحصر به فرد؛
  • خط کش های چوبی؛
  • الماس های برش تی؛
  • خمیر و چسب های شیشه؛
  • کاردک صاف کننده ی چسب؛
  • جعبه ابزار مخصوص؛
  • وسیله نقلیه مطلوب حمل شیشه؛
  • فیبر و بقیه مورد ها که مناسب ضربه گیری می‌باشند؛
  • انواع گوناگون شیشه.

ممکن می باشد با توجه به شیوه فعالیت نیروی کار و … محدوده سرویس های شرکت، ابزار دیگری نیز موردنیاز باشد. شیشه تهرانی در تمام قسمت‌هایی که برای شیشه بری کاربرد دارد، سرویس های با کیفیتی ارائه می دهد. این مجموعه، تمام خدماتی که تکنسین‌های سیار خود ارائه می دهندرا ضمانت می‌کند و بهترین سرویس های متنوع را به مشتریان خویش ارائه می دهد.

هزینه سرویس های شیشه بری سیار

هزینه شیشه بری سیار در شمال تهران به موارد زیادی بستگی دارد. شرکت‌های معتبر با پرسیدن چندین سوال معمولی از شما می توانند هزینه حدودی را مشخص نمایند. فاکتورهایی که بر روی این هزینه‌ها موثرند شامل مورد های پایین می باشند:

جنس شیشه ها

هر چه کیفیت شیشه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد. همان گونه که دیدید شیشه جنس‌های متنوعی دارد که بسته به نیاز و هزینه شما بایستی جنس مناسبی را انتخاب نمائید. قیمت خرید هریک از گونه های شیشه‌ها، متفاوت می باشد.

بعد های شیشه موردنیاز

شیشه به طور متراژی قیمت گذاری می گردد یعنی واحد اولیه قیمت در متراژ آن ضرب می شود. هر چه میزان بیشتری شیشه نیاز داشته باشید، هزینه خرید آن نیز بیشتر می باشد.

سرویس های لازم

شیشه بری برای مکان‌هایی که دسترسی به آنان دشوار می باشد، هزینه بالاتری خواهد داشت. مثلا نصب شیشه در نماها و ارتفاعات کاری دشوار می باشد. به همین دلیل دستمزد نصاب شیشه هم بیشتر دارد. امروزه با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و تشکیل کسب و کار ها و خدمات آنلاین، یکی از مهم ترین بخش های هر فعالیتی ارائه خدمات به صورت آنلاین می باشد. مجموعه شیشه بری تهرانی در راستای رفاه حال مشتریان خود و همچنین جلب اعتماد شما، با تلاش های بی وقفه توانسته به بهترین شیشه بری در شمال تهران تبدیل گردد. همچنین این گروه توانمند مناسب ترین خدامت شیشه بری آنلاین در شمال تهران را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما می توانید به بخش درباره ما مراجعه نمایید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله گفته شد،  به بررسی یکی از مراکز معتبر شیشه بری در شمال تهران، به نام “شیشه بری تهرانی” پرداختیم. امروزه، افراد بیشتر به دنبال مکان‌هایی هستند که دارای تیم حرفه‌ای و ماهر هستند تا کارهایشان را با بهترین کیفیت انجام دهند. شیشه بری یکی از کارهایی است که نیازمند دقت و مهارت بالایی است. گروه شیشه بری تهرانی، با تلاش و استفاده از تیمی مجرب و حرفه‌ای، به هدف ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان خود متعهد است. با بیش از 15 سال سابقه درخشان در این حوزه، این مجموعه با افتخار اعلام می‌کند که بهترین مرکز شیشه بری در منطقه شمال تهران است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *