شیشه بری غرب تهران | آینه کاری و آینه قدی

شیشه بری در غرب تهران یکی از خدمات شیشه بری تهرانی می باشد، این روزها که ساختمان ها و برج ها تمام قد از شیشه ساخته می شوند، می توان گفت یکی از پرکاربردترین مواد اولیه ساختمان سازی در حوزه دکور، شیشه است. از این رو مراکز زیادی – که به آنها شیشه بری گفته می شود – در تهران وجود دارند. اما با توجه به بزرگ بودن شهر تهران و ترافیک آن ترجیحمان این است که در نزدیکی خود یک شیشه بری بیابیم، پس اگر در غرب ساکن هستید و به دنبال شیشه بری غرب تهران هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. نصب شیشه همیشه کار آسانی نیست، گاهی شیشه در ارتفاعات و مکان‌های خاصی از ساختمان نصب شده‌ است که حتما باید شیشه‌ی جدید توسط نصاب حرفه‌ای شیشه اندازه گیری و نصب شود. انواع شیشه‌های جدید که در ساختمان‌های جدید به کار می‌روند کار نصب را مشکل‌تر از پیش کرده‌اند.

بنابراین شناخت نوع شیشه هم در تعویض آن ضرورت دارد. شما باید بدانید که شیشه قبلی دقیقا چه نوعی بوده است و همان نوع را مجددا خریداری کنید. در ادامه برای آگاهی از انواع شیشه رایج، به معرفی و توضیح درباره آنها می‌پردازیم.

انواع شیشه رایج در بازار:

  • شیشه تخت:

 شیشه تخت یا فلوت شکل اولیه و ساده شیشه است که بدون موج و صاف بوده و از 2 تا 20 میلیمتر ضخامت دارد.

انواع شیشه رایج در غرب تهران
می توان گفت شیشه تخت یکی از پرکاربردترین نوع شیشه ها می باشد.

از این مدل شیشه معمولا در پنجره‌های معمولی استفاده می‌شود. تقریبا رایج‌ترین و ارزان‌ترین نوع شیشه محسوب می‌شود، بی‌رنگ و بسیار شکننده است.

  • رفلکس یا آینه‌ای:  

شیشه رفلکس یکی از شیشه‌های مدرن است که در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود و معمولا در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شیشه، نور را بازتاب داده و مانع از ورود نور زیاد به داخل ساختمان می‌شود، همچنین از سمت بیرون حالت آینه‌ای داشته و مانع از دیده شدن محیط داخل می‌شود. شیشه‌های رفلکس ظاهر بسیار زیبایی به نمای ساختمان می‌دهند. 

  • شیشه سکوریت:  

شیشه‌های سکوریت یا حرارت دیده، مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند. همینطور ایمنی بالاتری هم دارند. این شیشه‌ها معمولا در ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته این نوع شیشه نیز با ضربات قوی می‌شکند و وقتی می‌شکند به اصطلاح پودر می‌شود، برخلاف شیشه‌های معمولی که بعد از شکستن حالت شمشیری به خود می‌گیرند و بسیار برنده و خطرناک هستند. این شیشه‌ها در برابر گرما نیز مقاوم هستند، بنابراین در ساختمان‌های مدرن، در ساخت حمام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • شیشه لمینت:  

این نوع شیشه از چندلایه شیشه که مابین آنها یک طلق محافظ مانند PVB قرار گرفته، تشکیل شده است و ضخامت‌های مختلفی نیز دارد. مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه داشته و در صورت شکستن، از هم نمی‌پاشد. این شیشه‌ها به شیشه ضد گلوله یا ایمنی نیز شناخته می‌شوند. از این نوع شیشه در صرافی‌ها، بانک‌ها، طلافروشی‌ها و مکان‌های امنیتی استفاده می‌شود. همچنین عایق خوبی در برابر صدا و گرما می‌باشد.

  • شیشه ضد حریق:  

که به نام پیرکس هم شناخته می‌شود، در برابر حرارت زیاد مقاوم بوده و بیشتر برای ساخت ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا شیشه‌های سکوریت تا دمای 500 درجه سانتیگراد را تحمل می‌کنند، اما این نوع شیشه تا 1600 درجه سانتیگراد را می‌تواند تحمل کند، از این رو استفاده از آن موجب ایمنی ساختمان در برابر حوادث آتش‌سوزی می‌شود.

  • شیشه دکوراتیو:  

این نوع شیشه همانطور که از نامش پیداست، برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود و یک نوع شیشه تزئینی است. دارای مدل‌های مختلف رنگی و ترنسپرنت می‌باشد و قابلیت ایجاد طرح‌های مختلف گرافیکی روی آن وجود دارد. امروزه استفاده از این مدل شیشه در دکوراسیون داخلی خانه‌های لوکس یا رستوران‌ها و هتل‌ها رایج شده است. این شیشه نیز شکنندگی بالایی دارد.

  • شیشه رنگی:

 این نوع شیشه‌ها معمولا در محیط داخلی ساختمان استفاده می‌شوند و در بناهای تاریخی بسیار دیده می‌شوند. این نوع شیشه هم در شرق و هم در غرب، از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفته است. به مدل‌های مختلفی از جمله: مات، شفاف، لمینت و کلاسیک تقسیم می‌شود و بیشتر جنبه تزئینی دارد. برخی از انواع آن بسیار شکننده و آسیب پذیر هستند.

  • شیشه مشجر یا مات طرح دار:

 این نوع شیشه‌ که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت، با برجستگی‌هایی که روی سطح شیشه ایجاد میشد، حالت مات پیدا میکرد و جلوی دید را می‌گرفت. برای ساخت این نوع شیشه، هنگامی که مذاب است غلطکی که دارای نقش است، از روی آن عبور می‌کند. از شیشه مشجر بیشتر در حمام‌ها و دستشویی‌ها استفاده می‌شود. همچنین در خانه‌های قدیمی برای پنجره‌های منتهی به بیرون ساختمان استفاده میشد. این نوع شیشه‌ها با اینکه ضخیم‌تر از شیشه‌های تخت هستند اما بسیار شکننده هستند.

  • شیشه‌های خم:  

شیشه‌های مستحکمی هستند که امروزه در معماری‌های نوین مورد استفاده قرار می‌گیرند و زیبایی خاصی به ساختمان می‌دهند. بیشتر برای ساختمان‌های مدرن و ویلاهای لاکچری استفاده می‌شوند. هم برای نمای خارجی ساختمان و هم برای طراحی داخلی و جداسازی قسمت‌های مختلف یک ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شیشه‌ها به ندرت دچار آسیب و شکستگی می‌شوند.

  • شیشه دوجداره:  

از دو قطعه شیشه مستحکم تشکیل شده که فضای مابین آنها می‌تواند خلاء، هوا، یا پر شده از یک گاز باشد. در نهایت شیشه دو جداره عایق خوب صدا و گرماست و معمولا در پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیشه‌ها امنیت ساختمان را افزایش می‌دهند و مقرون به صرفه هستند. امروزه در ساخت بسیاری از خانه‌ها از پنجره دوجداره استفاده می‌شود. استحکام این نوع شیشه بالاست ولی به هرحال امکان آسیب دیدن آن وجود دارد.

در انتخاب شیشه مناسب ساختمان باید به موارد مختلفی از جمله: زیبایی، استحکام، امنیت، عایق صوت و حرارت و هزینه‌های آن دقت کرد. به همین خاطر مشورت با کارشناس این کار اهمیت دارد و در صورت آسیب و شکستگی شیشه، باید به سراغ شیشه بری معتبر و باتجربه رفت. اما ببینیم شیشه بری چه خدماتی را برای شما انجام میدهد؟

اولین مرتبه شیشه، حدود چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح، در بین النهرین و توسط صنعتگرانی که کار می کردند، کشف شد.آنها توانستند توسط مخلوط کردن شن، آهک و سودا شیشه پدید آورند.

خدمات شیشه بری

خدمات مربوط به تمام انواع شیشه که گفته شد توسط شیشه بری‌ها انجام می‌شود. شما برای خرید و نصب یا تعویض شیشه می‌توانید به شیشه بری مراجعه کنید.

شیشه بری شامل چه خدماتی می‌شود؟

  1. برش انواع شیشه درب و پنجره و نصب آن؛
  2. برش شیشه‌ سکوریت در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف؛
  3. تعویض شیشه‌های شکسته؛
  4. آینه کاری و برش آینه؛
  5. ساخت و نصب پنجره‌ دوجداره.

برای دریافت خدمات مرتبط با شیشه، باید به سراغ شیشه بری بروید که انواع شیشه را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشد و امور مربوط به آن را برای هر نوع ساختمان بتواند انجام بدهد.

کار شیشه بر چیست؟

شیشه‌بری از کارهای حساس محسوب می‌شود که نیاز به دقت و تمرکز دارد. فردی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید شناخت و تجربه کافی در مورد انواع شیشه و کار کردن با آنها را داشته باشد. بسیار مهم است که کار نصب شیشه با دقت و نظافت انجام شود.

شیشه کالایی است که هم بسیار رایج است و هم احتمال آسیب دیدنش زیاد است. به همین خاطر همه ما حداقل یک بار در زندگی‌مان با صحنه خورد شدن شیشه روبرو شده‌ایم. سپس به سراغ شیشه بر رفته‌ایم تا یک شیشه جدید را جایگزین شیشه شکسته شده کند.

کار شیشه بر چیست؟
شیشه بر کسی است که براساس خدمتی که میخواهید شیشه را برایتان با دقت و سرعت عمل به سایز دلخواه برش می دهد.

فرد شیشه‌بر ابتدا محلی که شیشه در آن نصب بوده را اندازه گیری می‌کند و بر اساس آن، شیشه جدید را برش میدهد. سپس برای نصب و جایگزین کردن شیشه جدید، اقدام میکند.

از آنجایی که شیشه برنده است و می‌تواند خطرناک باشد، باید این کار در نهایت احتیاط انجام شود. افراد غیر حرفه‌ای و بدون تجربه، نباید دخالتی در این کار داشته باشند. این کار آنقدر حساس است که ممکن است فرد با یک ضربه اشتباه به شیشه، باعث ضرر مالی و جانی به خود یا دیگران بشود. شیشه بر باید در کنار دقت و تمرکز، از سرعت عمل خوبی نیز برخوردار باشد تا در کمترین زمان کار خود را انجام بدهد. برخی ابزارهایی که شیشه بر با آنها کار میکند؛ این موارد هستند: الماس شیشه بری، گردبر، سنگ فرز، دریل، سنگ شیشه، انبر و…

در کنار کار با وسایل مختلف این کار، شیشه بر باید برخی مهارت‌ها را نیز داشته باشد. یکی از آنها شامل خواندن نقشه‌های ساختمانی و اندازه گیری انواع شیشه است. آشنایی با انواع شیشه و تشخیص نوع شیشه از روی خرده شیشه‌ها و تشخیص شیشه مناسب برای هر مکان، از دیگر مهارت‌های یک شیشه بر است. همچنین باید به اصول ایمنی کار تسلط داشته باشد و در صورت نیاز بتواند در ارتفاع زیاد کار را انجام بدهد.

شیشه‌ بری سیار

مراجعه به شیشه بری که نزدیک محل باشد، کار مشکل و وقتگیری است، به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیه می‌دهند با شیشه بر سیار تماس بگیرند.

شیشه بر سیار کسی است که به محل آمده و همه کارهای تهیه و نصب شیشه را انجام می‌دهد. بنابراین زمان اضافه‌ای از شما گرفته نمی‌شود و نگران حمل شیشه و نشکستن آن نخواهید بود.

انجام خدمات به صورت سیار از خدمات عالی در شیشه بری محسوب می‌شود. شما با یک تماس، فرد حرفه‌ای را فراخوانده و او تمام کارها را به خوبی انجام می‌دهد. این خدمات شامل: اندازه گیری، تهیه شیشه مناسب و باکیفیت، حمل آن و در نهایت نصب شیشه می‌شوند.

شیشه بری در تهران کار نصب شیشه برای خانه‌ها، ویترین مغازه‌ها، درب و پنجره‌های شیشه‌ای منازل، مغازه‌ها، ادارات و هر مکان دیگری را انجام میدهد. همچنین کار تعویض شیشه‌ی برخی وسایل خانه و ادارات مانند میزهای شیشه‌ای را می‌توانید به شیشه بری سیار بسپارید. استفاده از شیشه بری سیار موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت شما می‌شود. انتخاب یک شیشه بری سیار خوب قطعا اولویت هر فردی می‌باشد. در ادامه به معرفی شیشه بری مطمئن در غرب تهران می‌پردازیم.

شیشه بری تهرانی غرب تهران

از آنجایی که شیشه در اکثر مواقع یک کالای شکننده و حساس می‌باشد، حمل آن کار مشکلی بوده و نیاز است هر محدوده به شیشه بری نزدیک خود مراجعه کند تا کار، سریع‌تر و ایمن‌تر انجام شود.

شیشه بری غرب تهران
یکی از بهترین شیشه بری های غرب تهران، شیشه بری تهرانی می باشد.

اگر خودتان بخواهید شیشه را خریداری کرده و حمل کنید، احتمال آسیب دیدن آن زیاد است، بنابراین بسیاری از افراد از شیشه بری‌های سیار کمک می‌گیرند.

شیشه بری تهرانی کلیه خدمات شیشه بری در تهران و در محدوده غرب تهران را انجام می‌دهد.

هزینه شیشه بری

هزینه شیشه به متراژ و نوع آن بستگی دارد، همچنین دستمزد نصاب شیشه و هزینه حمل آن، به هزینه‌ها اضافه می‌شود. دقت داشته باشید که نصب شیشه در ارتفاع زیاد هزینه بیشتری دارد.

به طور کلی هزینه تعویض یک شیشه ساختمان شامل موارد زیر می‌شود:

  • هزینه دستمزد که بستگی به نوع کار و استفاده از ابزار مورد نیاز برای برش و نصب شیشه، دارد.
  • هزینه تهیه شیشه براساس نوعی که دارد، به عنوان مثال شیشه دوجداره از تک جداره و معمولی گرانتر است.
  • کرایه حمل شیشه از کارخانه یا کارگاه تا محل مورد نظر.

قیمت شیشه و هزینه‌های گفته شده کاملا به روز هستند به همین خاطر قبل از اقدام برای تهیه و نصب شیشه، می‌توانید با ما مشورت کرده و از هزینه‌ها مطلع گردید.

جمع بندی

در اینجا به معرفی شیشه بری غرب تهران و خدماتی که ارائه می دهد به طور کامل پرداخته ایم. یکی از مهم ترین خدماتی که این مجموعه ارائه می دهد، برش انواع شیشه در سایز دلخواه تان می باشد و از دیگر خدمات این مجموعه می توان به فروش و نصب شیشه سکوریت، آینه های دکوراتیو، اماده سازی ویترین مغازه ها و غیره براتیان شرح دادیم. 

شیشه بری غرب تهران یک از مشاغلی است که امروزه نیاز تمامی مردم است. تمامی ساختمان‌ها در نمای بیرونی یا داخلی آنها، همچنین در بسیاری از وسایل خانه شیشه به کار رفته است. این شیشه‌ها اغلب آسیب پذیر بوده و به راحتی با ضربه یا فشار می‌شکنند، در نتیجه، در صورت نیاز باید شیشه جدید تهیه و نصب شود. اگر شیشه نیاز به نصب نداشته باشد و یا نصب آن آسان باشد مانند شیشه میز ناهاخوری، بسیاری از افراد، خود به شیشه بری مراجعه کرده و با داشتن اندازه‌های شیشه، اقدام به خریدن و حمل شیشه جدید می‌کنند. البته حمل شیشه کاری سخت و خطرناک است و ممکن است دوباره دچار آسیب بشود.

برای سایر مکان‌ها مانند: پنجره‌ها، نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی، که نصب شیشه کار مشکلی است، افراد به شیشه بری مراجعه کرده و از شیشه بر می‌خواهند تا شیشه جدید را تهیه و نصب کند. برخی نیز مستقیما با شیشه بری سیار تماس می‌گیرند. شیشه بری‌های سیار خودشان همه کارها را انجام می‌دهند، کافیست شما با آنها تماس گرفته و آدرس محل مورد نظر را به آنها بدهید. شیشه بری تهرانی کلیه خدمات مربوط به تهیه و نصب انواع شیشه‌های تخت، سکوریت، مشجر، لمینت، دوجداره و غیره را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام میدهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *