شیشه بری منطقه 3 خدمات تخصصی آینه کاری

شیشه بری در منطقه 3

نظرت تو کار ما تاثیر داره.

در این مقاله می خواهیم درباره شیشه بری منطقه 3 با هم صحبتی داشته باشیم تا اطلاعات موردنظر درباره ی نحوه فروش، ارسال، نصب و عرضه شیشه و انواع آن در مکان های مختلف بدست بیاوریم. شیشه بری یکی از کارهای بسیار ظریف و حساس و یکی از هنر های بسیار زیبا است که از زمان مصر باستان تا به الان بوده و در جاهای مختلف از آن استفاده می شود که یک قدمت 1000 ساله دارد. امروزه شیشه بری صنعت وسیعی را به خود اختصاص داده و با طراحی های حیرت آور، توانسته نظر بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند. چرا که شیشه بری، شاخه های مختلفی دارد که در هر شاخه زیبایی خاصی بکار رفتهمخصوصا در شاخه آینه کاری.

در این مقاله می خواهیم بهترین شیشه بری در تهران را معرفی کنیم و از خدمات فوق العاده ای که ارائه می دهند شما را مطلع سازیم. شیشه بری تهرانی یکی از بهترین شیشه بری های منطقه 3 است با کیفیت و سابقه کار بالا که توانسته خدمات فوق العاده ای را در این چند سال فعالیت خود، ارائه دهد. با ما همراه باشید.

برخی از انواع شیشه

شیشه بری منطقه 3 در تولید انواع شیشه فعالیت دارد که هر کدام از آنها خصوصیات و کاربرد های خود را دارد. در ادامه با انواع شیشه آشنا می شوید.

برخی از انواع شیشه
شیشه ها انواع مختلفی دارند، شیشه تخت و فلوت به ساده ترین نوع شیشه گفته می شود.
  • شیشه فلوت(فلزی): شیشه فلوت یک نوع شیشه ساده است که به روش فلوتینگ تولید می شودکه به صورت پلی ای(با شکل صاف و صحیح) است. این شیشه نازک، شفاف و بدون رنگ است و بیشتر برای درب و پنجره و مصارف عمومی استفاده می شود. (فلوتینگ یکی از روش های تولید شیشه است که در آن شیشه هنگام ذوب به صورت یک لایه ی نازک بر روی سطح مایع پوشانده می شود)
  • شیشه ضد حرارت: این نوع شیشه از طریق افزودن اکسیدهای به شیشه اصلی، خاصیت ضد حرارتی بیشتری به دست می‌آورد. شیشه های ضد حرارتی برای کاهش انتقال حرارت و حفاظت از دمای محیطکاربرد دارد و اکثرا در ساختمان ها و مناطق مسکونی و هر جا که احتمال آتش‌سوزی در آنجا زیاد است استفاده می شود
  • شیشه لاکورد: شیشه لاکورد شامل لایه‌هایی از پلی‌وینیل بیسیلوکسید است که به شیشه افزوده شده‌اند. این لایه‌ها می‌توانند در صورت شکستن شیشه، قطعات شیشه را در خود نگه دارند و از خطرات شیشه خوردگی جلوگیری می کند.
  • شیشه همزن(rolled glass): این شیشه به صورت صاف و صیغلی نیست و سطح آن ممکن است ناهموار باشد که معمولا در صنعت برای ساخت شیشه های دکوراتیو و ظروف شیشه ای کوچک از آن استفاده می شود.

انواع دیگر شیشه

از انواع دیگر شیشه می توان به شیشه دکوراتیو(Decorative glass) اشاره کرد که اغلب دارای طرح ها، رنگ ها و بافت خاصی است. از شیشه های دکوراتیو برای تولید پنجره، درب ها و تزئینات داخلی ساختمان استفاده می شود.

از انواع دیگر شیشه می توان به شیشه ها ایمن (safety glass) اشاره کرد. این نوع شیشه ها تقویت شده هستند و به محض شکستن به تکه های کوچک بدون لبه ی تیز تبدیل می شوند. این موضوع باعث کاهش خطر احتمالی از بریدگی و آسیب به فرد می شود و معمولا در شیشه های خودرو ها، درب ها و سایر موارد ایمنی استفاده می شود.

یکی دیگه از شیشه های تولیدی در صنعت شیشه بری، شیشه اشعه ماورابنفش (UV-filtering glass) است. این شیشه باعث جلوگیری از ورود اشعه ماورابنفش به داخل فضاهای داخلی می شود که معمولا در ویترین ها، نمای ساختمان ها و اجزایی که نیاز به محافظت از شیء یا محتوا در برابر اشعه ماورابنفش دارند، استفاده می شود.

شیشه بری تهرانی که یکی از بهترین شیشه بری های منطقه 3 است، خدمات فروش و نصب انواع شیشه را دارند و با تجربه ی چند ساله، بهترین و با کیفیت ترین خدمت را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین به کل تهران سرویس دهی دارند.

آینه کاری چیست؟

شیشه بری منطقه 3 یکی از بهترین مراکز آینه کاری و شیشه بری شمال تهران است و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. آینه کاری یکی از صنایع دستی و هنری بوده که در آن آینه به عنوان مواد اصلی به کار می رود.

آینه کاری چیست؟
یکی از جدیدترین روش هایی که آینه های طرح دار و رنگی را به روی دیوار نصب می کنند.

 در این صنعت آینه ها با استفاده از تکنینک های مختلف و هنر های درونی برش، حکاکی، نقاشی و تزئین می شوند.آینه معمولا از شیشه و پوشش فلزی که اکثرا الومینیوم است در پشت آن تشکیل شده اند.

تکنیک های برش که با وسایل مخصوص انجام می شود و ظرافت لازم را دارا است، تکنیک حکاکی که طرح های مختلفی بر روی آینه اجرا می شود، تکنیک نقاشی که به وسیله ی رنگ طرح های مختلفی بر روی آینه پیدا سازی شه و تکنیک چاپ که برای تزئین آینه کارایی دارد، در آینه سازی استفاده می شود.

امروزه مثال هایی از آینه کاری را در سطح شهر در فروشگاه، منازل، ساختمان های اداری و غیره می توانید مشاهده کنید که بی نظیر و چشم گیر است.آینه کاری یک هنر با ارزش و زیبا است که در تزئینات داخلی و خلق اثرات زیبایی بصری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه بری منطقه 3 برای ارائه خدماتی چون برش شیشه و آینه، عرضه عمده شیشه و آینه، اجرای آینه‌کاری مدرن و دکوراتیو، و نصب پنجره‌های دوجداره از جنس PVC و UPVC فعالیت می‌کند.

چند نوع آینه داریم؟!

در آینه کاری منطقه 3، آینه های مختلفی با توجه به ویژگی و کاربرد تولید و به عرضه می رسد که چند نمونه از آنها را با هم بررسی می کنیم:

  • آینه ساده(clear mirror): این آینه یک سطح شیشه های صاف است که به صورت شفاف و بدون رنگ دیده می شود. بیشترین کاربردی که دارد در تزئینات داخلی و بخصوص در حمام‌ها، اتاق‌ها و نمای دیوار‌های ساختمان ها است.
  • آینه ضد مه(Anti-fog mirror): این آینه از پوشش خاصی تشکیل شده که از تشکیل مه بر روی سطح خود جلوگیری می کند. این آینه بیشتر در حمام ها و جاهایی که رطوبت بالا است کاربرد دارد.
  • آینه کنترل حرارتی(Heat control mirror): آینه آینه از ویژگی کنترل حرارتی برخوردار است که از جذب یا انعکاس اشعه خورشید بیشترین بهره را می برد. این آینه در ساختمان ها با اهمیت زیادی در کاهش هزینه های انرژی مرتبط با سیستم های تهویه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آینه آنتیک(Antique mirror): این آینه ها با فرایند های خاصی ساخته می شوند تا یک ظاهر قدیمی و کلاسیکی به خود اختصاص دهند که معمولا در دکوراسیون داخلی با سبک آنتیک استفاده می شوند.
  • آینه ترکیبی(composite mirror): آین آینه ها معمولا از ترکیب شیشه و فلز برای طرح های خاص استفاده می شود.
  • آینه متحرک(Two-way mirror): این آینه ها از هر طرف با دید مثبت و منفی قابل مشاهده هستند که اکثرا در نمایشگاه ها محل های تجهیزات امنیتی استفاده می شود.

هر نوع آینه بر اساس نیاز ها و سلایق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و توسعه های جدید در زمینه فناوری آینه ادامه دارد که آینه کاری منطقه 3 توانسته رتبه ی خوبی را در این حرفه بدست بیاورد.

برشکاری شیشه

برشکاری شیشه یکی از مراحل حساس در صنعت شیشه بری است و باید با دقت انجام شود چرا که ظرافت در کار مهم است. اولین مرحله انتخاب متریال خوب و با کیفیت است که با ضخامت و ابعاد مورد نظر مشتری انتخاب می شود. بعد از نقطه گزاری های دقیق برای برش با یکسری مارکر های خاص بر روی شیشه، وارد مرحله برش می شویم. سطح شیشه یا آینه به دقت برای برش آماده شده که ممکن است شامل تمیز کردن سطح، ایجاد لایه های محافظ و یا استفاده از موادلوازم جانبی بشد. برشکاری معمولا به وسیله ابزار های خاصی انجام می شود. ابزار برشکاری شامل ماشین های برشکاری کامپیوتری دستگاه های برش لیزر، یا ابزار های دستی مانند چرخ ها و CNC شیشه بری می شود.

برشکاری شیشه
یکی از خدماتی که مراکز شیشه بری ارائه می دهند برشکاری انواع شیشه می باشد.

 بعد از برش لبه های شیشه یا آینه را بررسی کرده تا صاف و بدون ترکیبات ناخواسته باشند. این مرحله شامل تراشکاری یا سایر موارد پردازش است. آزمایش کیفیت شیشه یا آینه حائز اهمیت است که اندازه، ابعاد، شکل و کیفیت کلی محصول مطابق استاندارد ها و نیاز های مشتری باشد. بعد از اتمام این مراحل، محصول مورد نظر بسته بندی و به مقصد نهایی ارسال می شود.

سخن آخر

شیشه بری تهرانی که یکی از بهترین شیشه بری های منطقه 3 است، با فعالیت و تجربه چند ساله نمونه هایی از خدمات زیر را به مشتری های خود عرض کرده و به سراسر تهران ارسال و سرویس دهی دارد. خدمات مختلفی در زمینه شیشه بری و آینه کاری که 0 تا 100 کار از خودشان است را ارائه می دهند. خدماتی همچون:

  • فروش و نصب انواع شیشه
  • طراحی آینه های دکوراتیو بر روی دیوار منازل و …
  • پارتیشن های اداری شیشه ای
  • تمام خدمات شیشه های ساختمانی، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و …
  • توری های آکاردئونی (توری های درب و پنجره)

برای خرید شیشه از منطقه 3، شیشه بری تهرانی بهترین گزینه برای ارائه انواع خدمات شیشه و همچنین آینه کاری است که با تضمین کیفیت می توانید از محصولات و خدمات آنها استفاده کنید. ممنونم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. نظر خود را درباره صنعت شیشه بری و آینه کاری برای ما ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *