توری پلیسه غرب تهران

نظرت تو کار ما تاثیر داره.

اکثر افراد این تجربه را داشته اند که به خصوص در فصل گرما برای در امان ماندن از حشرات و یا گرد و خاک، بر روی درب و پنجره خود توری نصب کرده باشند. توری های قدیمی معمولا زود خراب می شوند و چسب آن ها فاسد می شود؛ به همین دلیل امروزه نسل جدیدی از توری ها که به توری پلیسه مشهور هستند، به بازار آمده اند. امروز در این مطلب از مجموعه تهرانی گلس قصد داریم در رابطه با مزایای توری پلیسه، نصب توری پلیسه غرب تهران و سایر موارد مرتبط را با شما در میان بگذاریم، پس تا انتها همراه ما باشید. توری پلیسه یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل است. همچنین در فصول بهار و پاییز که دمای هوا معتدل است و اکثر افراد علاقه دارند پنجره ها را باز بگذرند، وجود توری امری ضروری محسوب می شود. عمر و دوام توری پلیسه ای بر خلاف توری های معمولی بسیار بالا است و با نصب توری پلسیه دیگر زحمت قرار دادن توری و کندن مجدد آن در هر سال از دوش شما بر داشته خواهد شد.

البته باید گفت که دوام توری پلیسه به کیفیت و جنس به کار رفته در آن و مهارت نصب تخصصی آن نیز بستگی دارد. مجموعه تهرانی گلس یکی از بهترین مجموعه های نصب توری به خصوص نصب توری پلیسه غرب تهران است. در ادامه اطلاعات مفیدتری را با شما در میان خواهیم گداشت.

توری پلیسه چیست؟

برای کسانی که شناختی از توری پلیسه ندارند و نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنیم به صورت مختصر و مفید در مورد این نوع از توری شما را آشنا می کنیم. توری پلیسه که ممکن است خیلی از افراد آن را به توری آکاردئونی یا توری تاشو نیز بشناسند، در واقع نسل جدیدی از توری است. این توری از جنس پلی استرین است و به همین دلیل قابلیت تا شدن دارد. همچنین یک فریم از جنس آلومینیوم به دور دور این توری قرار گرفته که استحکام آن را بالا برده است.

توری آکاردئونی غرب تهران
توری پلیسه برای پنجره ها و درهای که رو به بالکن هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

جالب است بدانید که در سال های اخیر تقاضا برای نصب توری پلیسه از غرب تهران گرفته تا شمال و جنوب و شرق، بسیار بالا رفته است. این توری قابلیت نصب همراه با پنجره دو جداره و یو پی وی سی را دارد. معمولا کسانی که در کار شیشه بری هستند، می توانند توری پلیسه به همراه پنجره دو جداره را برای شما ساخته و نصب نمایند.

مزایای توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه جز پرطرفدارترین انواع توری در ایران است که احتمالا شما هم پس از شنیدن مزایای آن یکی از طرفداران جدیدش خواهید شد:

توری پلیسه غرب تهران
توری پلیسه دارای مزایای مختلفی می باشد، یکی از این مزایا، کارایی طولانی مدت آن بدون خرابی می باشد.
  • ماندگاری طولانی و بدون هیچ خرابی؛
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به منزل و محل کار؛
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی در فصول مختلف؛
  • عدم اشغال فضای اضافی؛
  • باز و بسته شدن بسیار آسان؛
  • مناسب نصب در آب و هوای مختلف؛
  • امکان دیده شدن فضای خارج؛
  • تولید و نصب سریع و آسان.

در ادامه به توضیح مختصری از هریک از موارد فوق پرداخته ایم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

عمر طولانی و بدون خرابی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، توری پلیسه از مقاومت بالایی برخوردار است و جنس آن به گونه است که طول عمر بالایی دارد. البته کیفیت ساخت توری پنجره پلیسه نیز در طول عمر آن نیز موثر است.

جلوگیری از ورود گرد و غبار

اگر در هنگام خرید توری پلیسه، یک توری با کیفیت انتخاب نمایید، توری شما آلودگی هوا را جذب نمی کند و به همین دلیل برخلاف توری های معمولی زمان بیشتری طول می کشد تا کثیف شود. شما می توانید با کیفیت ترین و بهترین توری پلیسه را از مجموعه تهرانی گلس تهیه نمایید. این مجموعه خدمات دیگری همچون نصب شیشه سکوریت را نیز انجام می دهد.

جلوگیری از ورود حشرات

از دیگر مزایای توری پلیسه می توان به جلوگیری کردن از ورود حشرات به داخل خانه اشاره کرد. البته برخی مردم تصور می کنند که از لا به لای درزهای موجود در توری پلیسه امکان ورود حشرات وجود دارد اما باید به شما بگوییم که طراحی این توری به گونه ای است که به هیچ عنوان همچین اجازه ای نمی دهد.

عدم اشغال فضا

توری پلیسه با توجه به ویژگی آکاردئونی بودنی که دارد، اصلا فضای زیادی اشغال نمی کند و به خصوص برای بالکن ها و حیاط خلوت ها که فضای کوچکی دارند، بسیار مناسب است.

راحتی باز و بسته شدن

بر خلاف برخی از انواع توری ها که بسیار سخت باز و بسته می شوند و گاها گیر می کنند، توری پلیسه به راحتی باز و بسته می شود و حتی کودکان هم به آسانی می توانند آن را باز و بسته کنند.

مناسب نصب در آب و هوای مختلف

با توجه به جنس مقاومی که توری پلیسه دارد، شما در هر آب و هوایی می توانید آن را نصب کنید؛ فرقی نمی کند آب و هوای شرجی و مرطوب باشد، یا گرم و خشک.

توانایی دید خارج

با نصب توری پلیسه دید شما کور نمی شود و تا ۹۰ درصد امکان مشاهده محیط خارج را خواهید داشت. این موضوع برای کسانی که می خواهند ویو پنجره خانه‌شان با نصب توری از بین نرود،‌اهمیت زیادی دارد.

تولید و نصب سریع

برای نصب توری پلیسه زمان بسیار کمی لازم است. ابتدا کارشناسان نصب پنجره و یا دربی را که قصد دارید برایش توری بزنید، بررسی کرده و متراژ را یادداشت می کنند. سپس متناسب با آن سایز برای شما توری پلیسه مناسب تولید می کنند. نصب آن نیز در کمتر از یک ساعت و بدون خرابی پنجره انجام می شود.

انواع توری پلیسه کدام اند؟

توری پلیسه دو نوع کلی دارد که شما با توجه به نیازتان می توانید از آن استفاده نمایید. توری پلیسه تک فریم نوع اول و توری پلیسه مگنتی یا دو فریم نوع دوم است. در ادامه تفاوت این دو توری را با هم بررسی می کنیم.

توری پلیسه مگنتی یا دو فریم و توری پلیسه تک فریم چه تفاوتی دارند؟

همانطور که از نامش پیداست، توری تک فریم، دارای یک فریم است و توری دو فریمی دارای دو فریم. مزیتی که توری پلیسه مگنتی یا دو فریم نسبت به توری تک فریم دارد این است که توری آن از قاب یا همان فریم خارج می شود. این کار شستشو و تمیز کردن توری را آسان تر می کند. بدیهی است که قیمت توری پلیسه مگنتی بیشتر از قیمت توری تک فریم است. البته همانطور که گفتیم این نوع توری ها گرد و خاک نمی گیرند و تمیز کردن آن ها حتی اگر جدا نشوند، سخت نیست.

نحوه شستشوی توری آکاردئونی چگونه است؟

شستشوی توری پلیسه یا همان توری آکاردئونی کار بسیار ساده ای است. البته باید بدانید که مزیت این نوع توری ها در مقایسه با توری های فلزی این است که به ندرت کثیف می شود؛ اما اگر توری آکاردئونی غرب تهران باشد که آلودگی هوا زیاد است، امکان کثیف شدن آن بعد از ماه ها وجود دارد.

توری پنجره پلیسه
توری های پلیسه عموما به راحتی قابل جدا شدن از محل نصب و قابل شستشو هستند.

برای شستشوی توری پلیسه به دو صورت می توانید عمل کنید. اگر توری 

شما از نوع دو فریم یا همان مگنتی باشد، می توانید آن را جدا کرده و با استفاده از فرچه و مواد شوینده تمیز نمایید. البته جدا کردن و سپس وصل کردن توری از فریم کمی مشکل است و باید حتما با دقت اینکار را انجام دهید.

برای تمیز کردن توری پلسه هرگز از وسایل تیز و برنده همچون سیم ظرفشویی استفاده نکنید، زیرا ممکن است سبب پاره شدن توری شود. در پایان برای تمیزی بیشتر توری پلیسه پیشنهاد می شود یکبار در حالت باز در حالت بسته توری بسته توری را با آب شستشو دهید.

قیمت توری پلیسه چقدر است؟

با توجه به منطقه و کیفیت توری و نوع آن، قیمت توری متفاوت است. به عنوان مثال قیمت توری پلیسه غرب تهران ممکن است با قیمت آن در شمال کمی تفاوت داشته باشد. همچنین با توجه به کیفیت ساخت و نوع مواد به کار رفته در توری پنجره نیز، این قیمت متفاوت خواهد بود. قیمت توری پلیسه ساده و معمولی از حدود متر مربعی ۶۰۰ هزار تومان آغاز شده و با توجه به نوع و موارد جانبی آن تا ۹۰۰ هزار تومان بالا می رود. برای نصب و خرید توری پنجره غرب تهران می توانید از خدمات مجموعه تهرانی گلس استفاده نمایید. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به شیشه بری غرب تهران اشاره نمود.

نصب توری پلیسه غرب تهران، مجموعه تهرانی گلس!

اگر به دنبال خرید توری پلیسه غرب تهران هستید، می توانید روی خدمات مجموعه تهرانی گلس حساب ویژه ای باز کنید! این مجموعه ارائه دهنده خدماتی همچون شیشه بری، پنجره دو جداره، آینه کاری و آینه دکوراتیو، شیشه سکوریت، شیشه ضد گلوله، انواع توری پنجره و … است. مجموعه تهرانی گلس تنها مختص به غرب تهران نیست تهران و  در سراسر تهران انجام می دهد. همچنین برای دوستانی که به دنبال شیشه بری شهرک غرب هستند، مجموعه تهرانی گلس، بهترین خدمات را ارائه می دهد.

توری پنجره غرب تهران
توری های پلیسه را می توانید توسط مجموعه تهرانی گلس تهیه نمایید.

نصب توری پلیسه کار نسبتا راحتی است و بسیار سریع انجام می شود و اصلا کثیف کاری ندارد. البته به شما پیشنهاد می کنیم این کار را به کسی بسپارید که در آن مهارت داشته باشد. مجموعه تهرانی گلس با سال‌ها تجربه و نصب انواع توری پنجره در کنار شماست تا شما را یاری نماید.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با توری پلیسه غرب تهران مورد توجه شما قرار گرفته باشد و موارد کاربردی و مهمی را آموخته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب توری و شیشه بری و یا سایر خدمات می توانید با شماره تماس مجموعه ایرانی گلس تماس حاصل فرماید. ۴۴۱۳۲۲۲۰-۰۲۱

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *