پارتیشن اداری شیشه ای چیست | انواع و کاربردهای آن

نظرت تو کار ما تاثیر داره.
سیستم های پارتیشن اداری شیشه ای یکی از پرکاربردترین عناصر ساختمانی در طراحی اداری مدرن محسوب می شوند. امروزه ما در بسیاری از ادارات با انواع پارتیشن اداری شیشه ای کامل از سقف تا کف مواجه می شویم. سیستم های پارتیشن اداری شیشه ای برای افزایش کارایی یک فضا بسیار مناسب هستند. 
این پارتیشن ها در مقایسه با سیستم‌ های دیواری کلاسیک یا پنل ‌های گچی، محیط ‌های جادارتر و پرانرژی ‌تری را در فضای کاری به وجود می آورند. استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای به ویژه در شرکت هایی با فضاهای کوچک و جایی که افراد زیادی کار می کنند، بهترین ایده است. 
زیرا این سیستم ها که ظاهری مدرن را برای محیط اداری رقم می زنند، راهکار موفقی برای کاهش هزینه های روشنایی و جلوگیری از آلودگی صوتی نیز به شمار می روند. البته برای استفاده از این مدل از پارتیشن ها باید به طور کامل آن ها آشنایی داشته باشید.

تاریخچه پارتیشن اداری شیشه ای

برای آشنایی با پارتیشن اداری شیشه ای لازم است ابتدا تاریخچه آن را بدانید. شواهد نشان می دهد که اولین دفاتر اداری به عنوان محل انجام امور رسمی در روم باستان وجود داشته است. اما این دفاتر تا قرن هجدهم به همان شکل، سبک و ساختار برای تجارت رسمی استفاده می شدند و تغییر قابل توجهی نداشتند.

تاریخچه پارتیشن اداری شیشه ای
پارتیشن های اداری از قدیم تا به امروز کاربرد داشته اند.
با رشد تجارت در سال 1796 نخستین ساختمان اداری با دیوارهایی که فضاهایی مانند هیئت مدیره و اتاق جلسات را از هم جدا می کرد در لندن ساخته شد. نورپردازی مبتدی و سقف چوب پنبه ای آکوستیک در یک دفتر آمریکایی توسط یک معمار در سال 1993 طراحی شد. 
با ساخت فضاهای اداری، نیاز به معماران داخلی و دکوراتورها در ادارات دولتی آشکار شد. از این زمان نصب پارتیشن های ارگانیک در محیط های اداری محبوبیت خاصی پیدا کرده است. از آغاز قرن نوزدهم، محیط اداری هر روز اجتماعی تر شده است. 
با افزایش تعداد کارکنان، آزادی و حریم خصوصی کارکنان به موضوع مهمی برای معماران داخلی تبدیل شد. به طوری که در نهایت طراحان داخلی مدعی شدند که با نصب پارتیشن اداری می توان از محیط اداری حداکثر استفاده را کرد و همچنین بدین شکل برای کارکنان حریم خصوصی ایجاد می شود.
توسعه علم و فناوری باعث شده است که جامعه در قرن بیست و یکم شاهد عرصه های کاری متنوعی باشد. امکان استفاده از میز و محیط کار همرنگ با دیوارهای کاذب محیط یکی از اتفاقات جالب ادارات است. می توان گفت خاستگاه و دلیل همه این تغییرات و تحولات اختراع پارتیشن های اداری است.
به همین دلیل در قرن بیست و یکم محبوبیت نصب پارتیشن اداری شیشه ای اداری افزایش پیدا کرد. زیرا پارتیشن اداری شیشه ای جلوه طبیعی و جالبی را به محیط اداری می بخشد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای یا Glass partition در محیط‌های اداری و تجاری، با استفاده از شیشه به عنوان ماده اصلی، فضاها را جداکننده و شفاف می‌کنند. این پارتیشن‌ها به تزیین و ایجاد ارتباط بصری کمک می‌کنند.

پارتیشن اداری شیشه ای چیست؟

به طور خلاصه، پارتیشن اداری شیشه ای یک سیستم دیواری محسوب می شود که با پنل های شیشه ای بادوام ساخته شده است. شیشه های استفاده شده در این سیستم ها برخلاف شیشه های معمولی دارای مقاومت بالایی هستند. سیستم های دیوار جداکننده شیشه ای امروزه از بسیاری جهات از عناصر برجسته ساختمان محسوب می شوند.
این سیستم ها تاثیر زیادی در کاهش هزینه های طراحی داخلی دارند. در مقایسه با مکان هایی که با استفاده از سایر عناصر ساختمانی خواهید ساخت، هزینه پارتیشن های اداری شیشه ای به طور قابل توجهی کمتر است. برای مثال در برخی موارد مزیت کاهش هزینه ممکن است از 50 درصد فراتر رود. 
این کاهش هزینه شامل روشنایی و گرمایش نیز می شود. زیرا با استفاده از سیستم های پارتیشن های شیشه ای می توان از نور روز حداکثر استفاده را کرد. این روش راه حل های موفقی در عایق حرارتی نیز ارائه می دهد و باعث افزایش راندمان حرارتی و صرفه جویی در حرارت می شود.
همچنین حس وسعتی که برای فضا به همراه دارد، سهولت در نگهداری و نظافت و نیز راحتی در ایجاد تغییرات در فضا بر اساس نیازها روز به روز تقاضا برای خرید پارتیشن های شیشه ای را افزایش می دهد.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

اگر قصد خرید پارتیشن های شیشه ای را دارید، باید بدانید انواع مختلفی از دیوار پارتیشن اداری شیشه ای وجود دارد. امروزه از این سیستم ها در بسیاری از ادارات، بیمارستان ها، هتل ها، بانک ها، رستوران ها وغیره استفاده می شود. 
شما ممکن است در بسیاری از زمینه ها و به روش های مختلف با این سیستم ها روبه رو شوید. زیرا ظرفیت بالایی برای ارائه راه حل های مناسب به کاربران خود دارد. بنابراین برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی برخی از انواع پارتیشن های اداری شیشه ای می پردازیم:

پارتیشن دوجداره شیشه ای

این نوع پارتیشن ضمن اینکه شفافیت شیشه را فراهم می کند، همانند یک دیوار واقعی عایق صدا است. این پارتیشن اجازه می دهد که نور طبیعی در محیط جریان پیدا کند و احساس باز بودن محیط را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی ایجاد کند.
پارتیشن فریم دار شیشه ای
این نوع پارتیشن ضمن اینکه شفافیت شیشه را فراهم می کند، همانند یک دیوار واقعی عایق صدا است.
در فضایی که حفظ حریم خصوصی اهمیت بسیاری دارید، آلودگی صوتی و صداها نیز بسیار حائز اهمیت هستند و سیستم پارتیشن دوجداره بهترین انتخاب برای این فضاها خواهد بود. دیوارهای شیشه ای دوجداره همچنان که سطوح بالایی از نور، شفافیت و دید را ارائه می دهند، از حواس پرتی ناشی از مکالمات، تایپ کردن و سایر صداهای اداری جلوگیری می کنند.

پارتیشن متحرک شیشه ای

پارتیشن های متحرک یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری شیشه ای هستند که می توانید در فضای اداری خود نصب کنید. پارتیشن های شیشه ای متحرک با غلتک مجهز شده اند تا بتوانید آن ها را به هر کجا که نیاز دارید، منتقل کنید.
 اگر به دنبال تجهیزاتی موقتی هستید که حداکثر انعطاف پذیری را ارائه دهد، ممکن است این پارتیشن ها برای دفتر شما مناسب باشند. به ‌علاوه اگر محل کار شما فضای کوچک دارد، به ‌عنوان یک اقدام فاصله‌ گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتقال بیماری ها بسیار مفید هستند. پارتیشن اداری شیشه ای متحرک می تواند انتقال احتمالی بیماری ها و ویروس ها را در دفتر شما کاهش دهد.

پارتیشن فریم دار شیشه ای

این پارتیشن ها در ترکیب با چوب ظاهری کلاسیک ارائه می دهند. این شیشه ها دوام و استحکام بیشتری نسبت به موارد دیگر دارند. همچنین نیاز به تعمیر و نگهداری از آن ها کم است. به همین دلیل بسیاری از سازمان ها از این مدل استفاده می کنند.
مطالعات نشان می دهد که آلومینیوم ماده ایده آلی برای پارتیشن های شیشه ای قاب شده است. آلومینیوم باعث افزایش استحکام شیشه های فریمی می شود. با استفاده از این شیشه های فریم دار، کیفیت هر در یا پنجره ای را می توان افزایش داد.

پارتیشن کرکره دار شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای کرکره دار در واقع نوعی پارتیشن ساخته شده از شیشه دوجداره با کرکره ای در بین آن است. با باز و بسته شدن این پرده ها نمی توان از یک مکان، محیطی دیگر را مشاهده کرد و در واقع حریم خصوصی محفوظ است.
استفاده از پارتیشن کرکره دار مقرون به صرفه تر از پرده پشت شیشه خواهد بود. زیرا کرکره ها پس از مدتی گرد و غبار را جذب می کنند و تمیز کردن آن مدتی طول می کشد اما تمیز کردن پارتیشن شیشه ای کرکره دار راحت تر است.

شیشه مات شونده یا Frosted Glass، شیشه‌ای است که با فشار یا پوشش خاص غیرشفاف می‌شود. این نوع شیشه برای حفظ حریم خصوصی در مکان‌های عمومی مانند حمام‌ها و اتاق‌های کنفرانس استفاده می‌شود. این امکان را فراهم می‌کند که افراد از طریق آن به وضوح به داخل نگاه نکنند، اما نور به راحتی از آن عبور کرده و فضا را روشن نگه دارد.

پارتیشن مات شونده شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای مات شونده فناوری جدیدی هستند که به شما امکان می دهند با یک کلیک، از طریق اپلیکیشن تلفن همراه یا تکان دادن دست، شیشه را از حالت شفاف به مات تغییر دهید. این فناوری شرایط بی نظیری را برای داشتن فضاهای خصوصی و عمومی برای شما فراهم می کند.

پارتیشن رنگی شیشه ای

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای رنگی این است که دیواری با سطح و رنگ عالی را فراهم می سازد و فضا را مجلل می کند. این نوع پارتیشن هر فضایی را مدرن و شیک جلوه می دهد. این نوع شیشه کاربردهای متنوعی دارد و به معنای واقعی کلمه در هر اتاقی از خانه یا محل کار شما قابل استفاده است.
خواه آشپزخانه، حمام یا اتاق ناهارخوری در خانه شما باشد یا اتاق کنفرانس، کابین ها یا پارتیشن های دفتر کار شما، بدون هیچ محدودیتی می توانید از پارتیشن شیشه ای رنگی استفاده کنید. 

پارتیشن مات شیشه ای

 نوع دیگری از پارتیشن ها، مدل های شیشه ای مات هستند که برای حفظ حریم خصوصی خوبی و سبک فضا بسیار کاربرد دارند. بسیاری از افراد بر این باور هستند که پارتیشن های شیشه ای شفاف شرایط لازم را برای حفظ حریم خصوصی کارکنان فراهم نمی کنند. 
بنابراین اکثر کارفرمایان در محیط های اداری ترجیح می دهند از پارتیشن های شیشه ای مات برای جداسازی فضا استفاده کنند و یک محیط خصوصی را به کارکنان اختصاص دهند.

کاربردهای پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از اجزای معمولی در طراحی داخلی ساختمان های اداری، تجاری و عمومی هستند. آن ها غالبا برای ایجاد فضاهای کاری مجزا و در عین حال باز استفاده می شوند که ضمن حفظ حالت طرح باز یک دفتر، فضاهای اختصاصی را در آن ایجاد کنند.

کاربردهای پارتیشن های شیشه ای
پارتیشن های اداری شیشه ای همانگونه که از نامش پیداست، برای ادارات و جدا کردن بخش ها و میزها استفاده می شود.
این پارتیشن ها بخش های متمایز را به طور کامل بدون ایجاد مانع در نور یا خطوط دید محصور می کنند. علاوه بر این کاربردهای دیگری نیز دارند و در ادامه به برخی از کاربردهای دیگر پارتیشن شیشه ای اشاره می کنیم:

حریم خصوصی و نور برای حمام

در حمام ها، از پارتیشن های شیشه ای برای جدا کردن قسمت مرطوب از خشک (یا جدا کردن خود حمام در اتاق خواب اصلی) استفاده می شود. شیشه، به عنوان یک ماده، انتخاب مناسبی برای فضای حمام است. زیرا می تواند در دراز مدت در برابر ضربه آب و بخار مقاومت کند و به راحتی تمیز می شود.
علاوه بر این پارتیشن های شیشه ای ممکن است برای انتقال نور بیشتر و توهم وسعت به یک فضای کوچک بدون پنجره نیز مناسب باشند. همچنین با چندین نوع لعاب شفاف می ‌توانند سطح مطلوبی از حریم خصوصی را ایجاد کنند.

نور طبیعی در راهروها

صرف نظر از تعداد و اندازه پنجره های یک اتاق، بسیاری از خانه ها فاقد نور طبیعی در راهروها و راه پله ها هستند. جایگزینی برخی از دیوارهای داخلی غیرمتحرک با پارتیشن اداری شیشه ای می تواند نور روز را به مناطق تاریک وارد کند. جایگزینی درب های چوبی یا فلزی با درب های شیشه ای یک جایگزین مناسب است. 
برای اینکه اتاق زیباتر ‌تر به نظر برسد، می ‌توانید دیوارهای جداکننده شیشه ‌ای را با نوارهای فلزی یا هر الگوی دیگری که متناسب با سبک طراحی داخلی خانه شما است، تزیین کنید. همچنین اگر ظاهر مینیمالیست را ترجیح می دهید، می توانید یک روکش شیشه ای مات (یا هر لعاب نیمه شفاف دیگری) را برای پارتیشن های شیشه ای خود انتخاب کنید. 
هر دو گزینه (شیشه شفاف و الگوهای روی شیشه) همچنان به نور اتاق اجازه می دهد تا به راهرو یا راه پله سرازیر شود. برای استفاده از بهترین پارتیشن ها در منزل خود می توانید از مراکز شیشه بری مانند تهرانی کمک بگیرید.

منطقه بندی در استودیوها

پارتیشن های شیشه ای دارای پیکربندی های مختلفی هستند. آن ها می توانند قوسی، از کف تا سقف، اندازه متوسط ​​و همچنین گوشه ای باشند. این تنوع باعث می‌شود پارتیشن ‌های شیشه ‌ای به یک راه‌حل مناسب برای منطقه ‌بندی حتی در استودیوهای کوچک تبدیل شوند. 
آن ها با اشغال فضای کمی به اندازه چند اینچ، فضاهای ناهار خوری یا خواب را را از دیگر فضاها جدا می کنند. این عملکرد آن ها در استودیوها بسیار چشمگیرتر و پرطرفدارتر است.

فضاهای اداری خانگی

یکی از چالش‌ های رایجی که اکنون بسیاری از خانواده‌ ها با آن مواجه هستند، سازماندهی یک دفتر کار خانگی است که می‌ تواند برای صاحبان آن حریم خصوصی فوق العاده ای برای تمرکز بر وظایف کاری و فرصتی برای مراقبت از آنچه در خانه اتفاق می‌افتد، فراهم کند.
دو پارتیشن شیشه ای می تواند یکی از گوشه ها را به چنین دفتر کار خانگی تبدیل کند. در این رابطه باید بدانید که پنل های شیشه ای تمام قد قاب دار می توانند نویز را کاهش دهند اما دید را بدون مانع می گذارند.

منطقه بندی در طرح بندی های باز

آپارتمان های طبقه باز برای تبدیل شدن به خانه های دنج و کاربردی، نیاز به منطقه بندی دارند. دیوارهای شیشه ای راه حل مناسبی برای تقسیم فضا به محیط های بسته زیاد با سطوح مختلف حریم خصوصی و در عین حال حفظ روح اصلی یک مفهوم باز هستند. (پارتیشن های شیشه ای جلوی دید را نمی گیرند و نور را مسدود نمی کنند) .

تفاوت پارتیشن ها با هم

مدل های پارتیشن اداری شیشه ای با توجه به مواد استفاده شده و شکل با یکدیگر متفاوت هستند. انواع سیستم های پارتیشن اداری شیشه ای که در آن ها از شیشه و مواد مشتق شده استفاده می شود، بیشتر به صورت پارتیشن های شیشه ای شناخته می شوند.
سیستم های پارتیشن شیشه ای می توانند کیفیت های انتزاعی و قابل توجهی را به محل کار اضافه کنند. این نوع از پارتیشن اداری که بیشتر در هلدینگ ها یا شرکت های بزرگ دیده می شوند، مزایای بسیاری دارند. این گونه از مدل های سیستم های پارتیشن اداری این ویژگی را دارند که عایق صدا و حرارت هستند.
با تغییر مدل های پارتیشن اداری، قیمت کل سیستم نیز ممکن است تغییر کند. تفاوت قیمت پارتیشن های شیشه ای با قیمت سیستم های پارتیشن پنلی یکی از بارزترین شاخص های این امر است. هر مدل قیمت خاص خود را دارد. بنابراین شرکت هایی که در مورد استفاده از سیستم های پارتیشن اداری تصمیم نگرفته اند، می توانند برای تصمیم گیری بر اساس قیمت اقدام کنند. سیستم های پارتیشن اداری که امروزه استفاده می شوند، مطابق با ساختار مدرن طراحی شده اند. 
علاوه بر این، هنگام تصمیم گیری در مورد مدل های پارتیشن اداری شیشه ای، باید سایر حقایق طراحی را در محل کار خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال قبل از تصمیم گیری بین مدل های پارتیشن اداری می توانید از طرحی که ویژگی های فیزیکی محل کار شما را نشان می دهد کمک بگیرید. تصمیم گیری بر این اساس به شما این امکان را می دهد که در زمان استفاده از سیستم های پارتیشن شیشه ای اداری به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

بهترین پارتیشن های شیشه ای

زمانی که صحبت از بهترین پارتیشن های شیشه ای به میان می آید، گزینه های بی شماری برای دکوراسیون اداری شما به ذهن می رسد. با توجه به طیف گسترده و اهداف کاربردی شیشه، شاخص های خاصی مانند ایمنی، شفافیت، عایق صدا و مدولار بودن اولویت داده می شود. 
کاربرد انواع مختلف پارتیشن به ویژگی های طراحی و چیدمان بستگی دارد. با توجه به این موارد می توان گفت برای انتخاب بهترین پارتیشن های شیشه ای باید به نکات مختلفی توجه کرد که عبارت هستند از:
  • مقرون به صرفه بودن:  صاحبان دفاتر باید قبل از حرکت به سمت مراحل نصب، هزینه را در نظر بگیرند. آن ها می توانند نوع پارتیشن های شیشه ای را با توجه به بودجه خود انتخاب کنند.
  • حریم خصوصی: این مهم است که در نظر بگیرید که آیا اداره شما محل کار خصوصی می خواهد یا یک سیستم شفاف؟ در صورت انتخاب هر یک از این دو گزینه، بهترین پارتیشن برای شما فرق می کند.
  • الزامات روشنای:  برخی از پارتیشن های شیشه ای خاصیت نورپردازی بسیار خوبی دارند. اگر قرار است دفتر روشن ‌تر به نظر برسد، صاحب دفتر باید به سراغ پارتیشن ‌های شیشه ‌ای با نورپردازی بهتر برود.
  • مطابق با طرح رنگ دفتر: یک پارتیشن اداری شیشه ای با رنگ مشکی نامتعارف در برابر طرح رنگ روشن تر می تواند دفتر را نامرتب نشان دهد. بنابراین صاحب دفتر باید مطمئن شود که رنگ به خوبی با پس زمینه مطابقت دارد.

چرا از دیوارهای پارتیشن به صورت شیشه ای استفاده کنیم؟ 

امروزه دلایل خوبی برای استفاده از پارتیشن های شیشه ای در ادارات و همچنین خانه ها وجود دارد. به طوری که اگر شما نیز از آن ها مطلع شوید، قطعا پارتیشن های شیشه ای را به انواع دیوارهای کاذب و واقعی وغیره ترجیح می دهید. این دلایل عبارت هستند از:

عملکرد یک فضا را بهبود می بخشد

امروزه وجود طیف گسترده ای از گزینه های پارتیشن به این معنا است که فضای شما می تواند با استفاده از آن ها کاربردی و همچنین زیبا باشد. سیستم های پارتیشن به صورت شیشه ای وجود دارند که به طور خاص برای کاهش سطح سر و صدا، افزایش حریم خصوصی و ارائه سطوح بالای حفاظت در آتش (شیشه های ضد حریق یا سرامیکی) ساخته شده اند.

ایجاد فضای شیک و جذاب

پارتیشن اداری شیشه ای دیوارها برای چشم سنگین و آزاردهنده نیستند و نمایان هستند. درهای شیشه ای و تراک های شیشه ای را می توان در سبک ها و رنگ های مختلف خریداری کرد. شما همچنین می توانید فراستینگ را به پارتیشن های شیشه ای اضافه کنید تا مطابق با هر طراحی داخلی و سلیقه ای باشد و بدین شکل فضایی شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید.

ایجاد حریم خصوصی

هنگام استفاده از شیشه های آکوستیک و سیستم های پارتیشن دوجداره، کاهش نویز امکان پذیر است. همچنین می ‌توانید شیشه ‌های هوشمند مخصوص حریم خصوصی قابل تعویض را انتخاب کنید. شیشه مات شونده نیز با تکان دادن یک سوئیچ شفاف یا مات می شود که آن را برای اتاق خواب و اتاق های جلسه ایده آل می کند. بنابراین به طور کلی می توان گفت پارتیشن های شیشه ای برای ایجاد حریم خصوصی گزینه ای فوق العاده هستند.

نصب و نگهداری آسان

پارتیشن شیشه ای برای دفاتر اغلب می تواند با شیشه زدایی، تنظیم و جابه جایی صفحه های شیشه ای دوباره استفاده شود. آن ها همچنین نسبتا سریع نصب شوند. پس از نصب، پارتیشن های شیشه ای نیاز به نگهداری کمی دارند.
علاوه بر این ها باید بدانید که شیشه ها به راحتی پاک می شوند. همچنین در صورت نیاز می توان پنل ها را با کمی دردسر تعویض کرد. 

شیشه بری تهرانی و خرید و نصب بهترین پارتیشن های شیشه ای

با توجه به آنچه گفته شد، اگر شما نیز قصد خرید و نصب بهترین پارتیشن های شیشه ای را دارید، می توانید از شیشه بری تهرانی کمک بگیرید. ما در شیشه بری تهرانی بهترین پارتیشن ها را با بالاترین کیفیت برای فضای مورد نظر شما طراحی و تولید می کنیم.

شیشه بری تهرانی و خرید و نصب بهترین پارتیشن های شیشه ای
مرکز شیشه بری تهرانی یکی از مراکز معتبر در تهران، جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب پارتیشن های اداری می باشد
با بهره مندی از خدمات ما از مزایای بی شماری همچون موارد زیر بهره مند خواهید شد:
  • تحویل پارتیشن ها در زمان کوتاه
  • پرداخت هزینه مناسب
  • بهره مندی از باکیفیت ترین و زیباترین پارتیشن ها
  • نصب سریع و رایگان
  • جابه جایی پارتیشن ها در زمان دلخواه شما
  • و بسیاری موارد دیگر.
برای بهره مندی از خدمات و مزایای ذکر شده و دیگر خدمات شیشه بری کافی است تنها یک تماس تلفنی با شیشه بری تهرانی داشته باشید.

سخن آخر

پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد حریم خصوصی در محل کار یا منزل و جداسازی فضاها به شمار می رود. از گذشته های دور تا به امروز در فضای کاری بسیار پرکاربرد هستند. این پارتیشن ها انواع مختلفی از جمله مات، فریم دار، کرکره دار، دوجداره وغیره دارند.
هر یک از این پارتیشن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و کاربرد متفاوتی دارند. علاوه بر این ها باید بدانید بهترین پارتیشن برای شما به محیط، سبک، بودجه و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد و بهترین گزینه برای هر کس و هر مکان متفاوت است.
در نهایت نیز جالب است بدانید با استفاده از این پارتیشن ها می توانید حریم خصوصی ایجاد کنید و عملکرد فضا را با قیمت مناسب بهبود ببخشید. در عین حال نگران نصب و نگهداری آن ها نباشید. زیرا نه تنها نصب و نگهداری این پارتیشن ها دشوار نیست بلکه با شیشه بری تهرانی نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار سریع و رایگان انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *