شیشه بری آنلاین با خدمات منحصر به فرد

از دیرباز، استفاده شیشه در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها به شدت رایج بوده است و این علت سبب شد، خدمات شیشه بری و شیشه بری آنلاین همواره یکی از نیازهای اساسی و بنیادی در زمینه ساخت و بازسازی مجموعه‌های مختلف بوده است. اما با پیشرفت تکنولوژی، شیشه‌های مقاوم‌تری از نوع‌های معمولی استفاده می‌شود. این شیشه‌ها، علاوه بر مقاومت بالا در برابر شکستن، به برش و نصب توسط کارشناسان شیشه بری نیاز دارند. از توجه کمبود وقت و مشغله اشخاص، باعث شده که اکثر افراد به سمت خدمات آنلاین روی آورند. به همین جهت، شیشه بری آنلاین و خدمات شیشه بری اینترنتی به یکی از نیازهای روزمره برای افراد تبدیل شده است. امروزه، شیشه بری تهرانی به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات شیشه بری آنلاین در تهران، خدمات با کیفیت برتری را ارائه می‌دهد. در ادامه، با خدمات ارزشمند این شیشه بری آنلاین آشنا خواهیم شد.

شیشه‌های هوشمند در ساختمان‌های آینده نقش بسزایی خواهند داشت. استفاده از پنجره‌ها و سطوح شیشه‌ای هوشمند که قابلیت‌هایی از جمله کنترل حرارت، تغییر شفافیت و اتصال به اینترنت را دارند.

تاریخچه شیشه

از زمان کشف شیشه که در مناطق آتشفشانی به طور طبیعی کشف شد، همه این ماده را شفاف و زیبا توصیف می‌کردند. در آن زمان به عنوان یک شیء با ارزش داد و ستد میشد و حکم پول را داشت، همچنین در ابزارهای تجملاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

شیشه بری شبانه روزی آنلاین تهران
شیشه، از هزاران سال قبل در اثر تصادفی شکل‌گیری از آتش و ماسه‌های شناور در کوره‌های آتش، کشف شد.

بعدها بشر توانست شیشه را تولید کند و برای مصارف مختلفی آن را به کار گرفت. احتمالا اولین فعالیت ساخت شیشه در مصر باستان انجام شده است و آن را از ماسه بدست آورده‌اند. این صنعت از آنجا به خاورمیانه و سپس به اروپا هم راه پیدا کرد. شیشه در قرون وسطی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت و در معماری اسلامی نیز، شیشه‌های رنگی ساخته شده و رایج شدند. این نوع شیشه، در اروپا در دوران رنسانس مورد توجه قرار گرفت و ساختمان‌های زیادی با آن ساخته شدند.

استفاده از شیشه به منظور ساختمان سازی، ابتدا برای پادشاهان و شاهزادگان و ساختمان‌های مهم انجام میشد و به علت قیمت بالا، در دسترس عموم مردم قرار نداشت. در همین دوران بود که ظروف شیشه‌ای نیز ساخته شدند. این ظروف هم در ابتدا توسط ثروتمندان و افراد مهم استفاده میشدند اما بعدها به دست مردم هم رسید و بسیار رایج شد. امروزه از شیشه، بیش از پیش استفاده می‌شود و بسیاری از شهرهای مدرنِ جهان، زیبایی خود را مدیون انواع شیشه‌ها هستند. با استفاده از شیشه‌های مستحکم و خمیده، ساختمان‌های بسیار زیبایی در سراسر جهان ساخته شده‌‌اند. حال که با پیشینه شیشه آشنا شدید به بررسی انواع آن می‌پردازیم.

عمدتا ساختار شیشه‌ها را سیلیکات سدیم، کلسیم، و آلومینیم می باشد. این ترکیب باعث شفافیت بیشتر شیشه و توانایی عبور نور را داشته باشد. در واقع، اتم‌های سدیم و کلسیم با اتم‌های سیلیکون و اکسیژن ترکیب می‌شوند و ساختار سیلیکاتی را تشکیل می‌دهند که بسیار محکم و پایدار است.

انواع شیشه بر اساس ساختار

در زمانی که شیشه در حال شکل گرفتن است با توجه به نوع ماده‌ یا مواد تشکیل دهنده آن، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود:

  • شیشه سیلیکاتی؛
  • نوع آهک سوددار؛
  • شیشه پیرکس؛
  • کریستال یا سربی؛
  • شیشه آلومینوسیلیکات.

در اینجا شرح کوتاهی از هر کدام موارد فوق را آورده ایم:

شیشه سیلیکاتی: زمانی که صاعقه به ماسه‌های بیابانی برخورد می‌کند، نوعی شیشه موسوم به سیلیکات تولید می‌کند. در واقع این نوع شیشه، نوعی سنگ آذرخشی است. این شیشه، در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد ولی برای عموم مردم مصرف خاصی ندارد.

نوع آهک سوددار: از رایج‌ترین نوع شیشه برای پنجره است. همچنین برای حباب لامپ‌های رشته‌ای و لوازم منزل مانند میزهای شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. از عناصر سیلیس، اکسید سدیم، منیزیم، آهک و آلومینا تشکیل شده است.

شیشه پیرکس: نام دیگر آن بوروسیلیکاتی می‌باشد و مقاوم در برابر حرارت است. از آن برای ظرف‌های آشپزی و آزمایشگاهی و چراغ‌های جلوی ماشین استفاده می‌شود.

کریستال یا سربی: به نوع سیلیکاتی، اکسید سرب می‌افزایند تا دمای ذوب آن را کاهش بدهند. این نوع شیشه تراکم بالایی دارد و درخشندگی بیشتر و مقاومت بیشتری در برابر ارتعاشات دارد.

شیشه آلومینوسیلیکات: این نوع شیشه 5 تا 10 درصد آلومینا داشته و مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد. از آن برای ساخت فایبرگلاس، ظروف آشپزی روی شعله و حباب لامپ‌های هالوژنی استفاده می‌شود.

انواع دیگری از شیشه نیز وجود دارد، مانند: شیشه‌های کالکوژنی که برای ساخت دیسک‌های CD و DVD استفاده می‌شوند. یا شیشه‌های رفلکس و آینه‌ای که برای پنجره خانه‌ها استفاده می‌شوند.

اما انواع شیشه چگونه و توسط چه افرادی ساخته می‌شوند؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

شیشه گری

زمانی که ساخت شیشه آغاز شد، فنی به نام شیشه گری هم پدید آمد. این فن شامل حرارت دادن شیشه، نرم کردن آن و شکل دادن به آن است. از ابزار این کار می‌توان به انبر، قیچی، تیغ یا کاردک و سنگ کار اشاره کرد.

شیشه بری اینترنتی درتهران
زمانی که ساخت شیشه آغاز شد، فنی به نام شیشه گری هم پدید آمد.

انواع و اقسام وسایل و ظروف شیشه‌ای، توسط شیشه‌گرها به صورت دستی ساخته می‌شوند. این افراد هنرمندانی هستند که در شرایط سخت، کار شیشه گری را انجام می‌دهند. امکان ایجاد طرح و نقش و نگار روی شیشه در روش شیشه گری سنتی وجود دارد. شیشه گری هم دارای پیشینه تاریخی طولانی است. اما در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، این حرفه نیز با اتوماسیون درآمیخته و دستگاه‌های مدرن توانسته‌اند بسیاری از انواع شیشه را با کیفیت مطلوبی بسازند. امروزه اکثر شیشه‌هایی که در شیشه بری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط دستگاه‌های شیشه گری ساخته می‌شوند.

شیشه‌های رنگی

شیشه‌های رنگی جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند و بیشتر جنبه دکوراتیو دارند. از گذشته در ساخت بناهای مذهبی و مهم از آنها استفاده میشد و امروزه نیز در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ساخت این شیشه‌ها از پودر اکسید فلزات استفاده می‌شود. به عنوان مثال برای ساخت شیشه آبی رنگ از اکسید کبالت و اکسید مس استفاده می‌شود. اکسید آهن برای ساخت شیشه‌های سبز رنگ و از سلینیوم برای رنگ قرمز استفاده می‌شود.

سایر رنگ‌ها مانند زرشکی، قهوه‌ای، شیری، بنفش و غیره نیز قابل تهیه هستند. شیشه‌های رنگی سنتی مقاومت پایینی داشته و به راحتی شکسته می‌شوند. به همین خاطر در سال‌های اخیر نوع لمینت آن به بازار عرضه شده است. این شیشه‌ها مقاومت بالایی داشته و برای نمای ساختمان‌های امروزی هم مناسب هستند. کاربرد شیشه‌های رنگی لمینت در استخرها، بالکن‌ها، نورگیرها، بیمارستان‌ها و… می‌باشد. این نوع شیشه علاوه بر زیبایی و استحکام خوبی که دارد، عایق خوبی نیز در برابر گرما و صدا می‌باشد.

لازم به ذکر است که امکان ایجاد تصاویر مختلف و طرح‌های گرافیکی روی شیشه‌های رنگی لمینت وجود دارد.

شرکت “شیشه بری تهرانی” ثبت خدمات فروش، نصب و تعمیر شیشه‌ها را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

خدمات شیشه بری

امروزه شیشه در تمامی ساختمان‌ها وجود دارد. یا در نمای ساختمان و یا در بخش‌های داخلی ساختمان، همچنین برخی وسایل مانند میزها و وسایل دکوری از شیشه ساخته شده‌اند. اکثر شیشه‌ها در برابر ضربه و فشار، آسیب پذیر بوده و می‌شکنند. بنابراین خدمات شیشه بری از نیازهای ضروری بشر در جوامع شهری محسوب می‌شود.

شیشه بری اینترنتی
مراکز شیشه بری عموما فروش انواع شیشه ، تعمیر و نصب آنها را انجام می دهند.

این خدمات شامل: برش و نصب انواع شیشه‌های رایج می‌شوند. از میان شیشه‌های رایج امروزی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • شیشه تخت یا فلوت: ساده‌ترین نوع شیشه که شکنندگی بالایی دارد و از 2 تا 20 میلیمتر ساخته میشود. در گذشته استفاده بسیار بیشتری داشت اما امروزه به علت تنوعی که در ساخت شیشه ایجاد شده و مزایایی که انواع دیگر دارند، مورد استفاده این شیشه کمتر از قبل شده است.
  • شیشه رفلکس یا آینه‌ای: نوعی از شیشه که نور خورشید را بازتاب میدهد و مناسب پنجره خانه‌ها می‌باشد. این نوع شیشه باعث میشود از بیرون، محیط داخل خانه دیده نشود. همچنین زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میدهد. شیشه‌های رفلکس در اتاق‌های بازجویی هم استفاده می‌شوند. در ساخت آن از فلزاتی استفاده شده است که خاصیت آینه‌ای به شیشه داده‌اند.
  • لمینت و ضدگلوله: از چندلایه شیشه و یک لایه لمینت تشکیل شده است که باعث میشود وقتی گلوله وارد شیشه شد درونش متوقف شود. این شیشه بعد از شکستن مانند شیشه سکوریت تکه تکه و خورد میشود، اما نمی‌ریزد و در جای خود محکم به لمینت میچسبد. این نوع شیشه در صرافی‌ها، بانک‌ها، طلا فروشی‌ها، خودروهای ضدگلوله و… استفاده می‌شوند.
  • شیشه سکوریت: نوع حرارت دیده و مستحکم شیشه است که ضخامت بیشتری از شیشه‌های فلوت دارد. این نوع شیشه در برابر ضربات و حرارت تا حد خوبی مقاوم است و در صورت شکستن، پودر شده و روی زمین ریخته میشود. تکه‌های ریز برندگی نداشته و از این نظر ایمن‌تر از شیشه‌های معمولی هستند.
  • شیشه خم: نوع خمیده شیشه‌های سکوریت هستند که در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می‌شوند. این نوع شیشه نیز استحکام خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. شیشه‌های خم در سال‌های اخیر مورد توجه زیاد طراحان داخلی قرار گرفته‌اند. این شیشه‌ها با اینکه خمیده هستند اما شفافیت خوبی نیز دارند.
  • شیشه رنگی: این شیشه‌ها دو نوع مرغوب و غیر مرغوب دارند. در نوع مرغوب از اکسید فلزات برای رنگی کردن شیشه استفاده می‌شود. شکنندگی بالایی داشته و جنبه تزئینی دارد.
  • مات و طرح دار: شیشه ساده شبیه فلوت اما ضخیم‌تر که توسط غلتک‌های مخصوص در زمانی که هنوز کاملا سرد نشده، طرح‌ها و نقش و نگارهایی روی آن حک میشود. این شیشه در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت. نور را تا حدی از خود عبور میدهد اما مانع از دید دوطرف می‌شود.
  • شیشه دوجداره: از نوع شیشه که بیشتر برای پنجره‌ها استفاده می‌شود، از دو لایه شیشه مستحکم تشکیل شده است که مابین آنها فضای خالی یا یک گاز قرار دارد. این ساختار سبب می‌شود تا پنجره عایق بسیار خوبی در برابر گرما و صدا باشد. دور تا دور شیشه‌ها از یک اسکلت فلزی موسوم به پروفیل تشکیل شده است.

تمامی انواع شیشه که گفته شد، توسط شیشه بری قابل تهیه است. برای بهره‌مند شدن از خدمات خوب و باکیفیت باید به یک شیشه بری حرفه‌ای و با تجربه مراجعه کرد. مجموعه شیشه بری تهرانی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در انجام خدمات مختلف شیشه بری، با برخورداری از تیم حرفه‌ای، تمامی نیازهای ساختمان‌های امروزی را پوشش می‌دهد.

به طور کلی خدمات شیشه بری شامل موارد زیر می‌شود:

  • تامین و نصب شیشه‌های سکوریت در اندازه‌های مختلف؛
  • تعویض شیشه‌های درب و پنجره ساختمان‌های اداری و مسکونی؛
  • تعویض و نصب شیشه‌های ویترینی؛
  • نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای؛
  • تامین شیشه انواع میز؛
  • ساخت انواع آینه و آینه کاری ؛
  • تامین و نصب شیشه‌های لمینت، دکوراتیو و… .

    شیشه بری آنلاین در تهران
    یکی از مهمترین خدمات شیشه بری ها تعمیر و نصب انواع شیشه های منازل و ساختمان های اداری می باشد.

قیمت شیشه براساس نوع آن و اندازه آن، همچنین کاری که روی آن انجام شده است محاسبه می‌شود. هزینه نصب و حمل آن نیز به مجموع هزینه‌ها اضافه می‌شود.

شیشه بری آنلاین در تهران

امروزه اکثر کارها به صورت اینترنتی انجام می‌شوند. از خرید محصولات الکتریکی گرفته تا مواد غذایی و لباس. بنابراین وابستگی به اینترنت روز به روز بیشتر می‌شود و مردم تمایل دارند همانطور که به راحتی از طریق اینترنت یک پیتزا سفارش می‌دهند، هر نوع سفارش دیگری هم که دارند را انجام بدهند. بنابراین اگر به دنبال یک شیشه بری آنلاین هستید تا به صورت اینترنتی بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید؛ این مژده را به شما می‌دهیم که شیشه بری تهرانی یک شیشه بری اینترنتی نیز می‌باشد، یعنی شما بدون هیچ دردسری، به صورت آنلاین می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید. این مجموعه به عنوان یک شیشه بری باسابقه در تهران فعالیت می‌کند و کاملا مورد اطمینان است. نکته مهم و قابل توجه در مورد این شیشه بری این است که این مجموعه یک شیشه بری آنلاین شبانه روزی در تهران است و در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به نصب شیشه داشته باشید، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

شیشه بری آنلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

امروزه که بسیاری از کسب و کارها به صورت اینترنتی شده اند خیلی راحت می توان با جستجویی ساده، بهترین خدمات را در زمینه های مختلف دریافت نمود. در رابطه با خدمات شیشه بری نیز شما به سادگی می توانید از بین شیشه بری های مختلف، گزینه ای را انتخاب کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. برای انتخاب بهترین شیشه بری آنلاین، باید شیشه بری اینترنتی موردنظر دارای ویژگی های زیر باشد:

ارائه دهنده انواع خدمات شیشه بری باشد

ممکن است شما برای ساخت یا بازسازی یک خانه یا محل کار خود به خدمات مختلفی در زمینه شیشه بری نیاز داشته باشید. برای مثال قصد داشته باشید بالکنی شیشه ای نصب کنید، بخشی از دیوار سالن را با آینه دکوراتیو دیزاین کنید و برای پنجره ها نیز از توری آکاردئونی یا پنجره های رنگی و دکوراتیو استفاده کنید. قطعاً این که بخواهید هر یک از این خدمات را از تیمی جداگانه دریافت کنید حوصله و زمان زیادی را طلب می کند.
این در حالی است که شما می توانید از شیشه بری تهرانی به عنوان بهترین شیشه بری اینترنتی تمامی این خدمات را به صورت یک جا درخواست نمایید و بهترین خدمات را برای هر یک دریافت کنید.

دارای سابقه کاری مناسبی باشد

از قدیم گفته اند که کار را باید به کاردان سپرد. خدمات شیشه بری را نیز باید از شیشه بری بخواهید که در این زمینه تجربه و مهارت بالایی داشته باشد و بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. به این منظور شما باید به سراغ شیشه بری بروید که از سابقه کاری بالایی برخوردار باشد و در این کار، تجربه بالایی داشته باشد. تیم شیشه بری تهرانی دارای بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در زمینه ارائه انواع خدمات شیشه بری به مشتریان خود است.
تمامی شیشه کارهای این تیم از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند و می توانند هر خدمات شیشه بری که انتظار دارید را به بهترین شکل اجرا کنند.

هزینه مناسبی برای خدمات شیشه بری ارائه دهد

از بهترین شیشه بری آنلاین انتظار می رود که در کنار ارائه خدمات مطلوب، در رابطه با هزینه ها نیز جانب انصاف را رعایت نموده و مناسب ترین هزینه را برای خدمات مختلف شیشه بری در نظر بگیرد. هزینه شیشه بری با توجه به متراژ کار، نوع خدمات شیشه بری، نوع متریال مورداستفاده و… متفاوت است و شیشه بری آنلاین شبانه روزی تهران همواره مناسب ترین هزینه ها را در قبال خدمات مختلف شیشه بری دریافت می کند. لذا این فرصت برای شما وجود خواهد داشت که با بودجه ای مناسب، اقدام به ساخت یا بازسازی خانه یا محل کار خود نمایید.

خوش قول باشد

قطعاً شما نیز دوست دارید خدمات شیشه بری را از شخصی دریافت کنید که تعهد کاری داشته و نسبت به زمان ارائه خدمات خوش قول باشد. برخی از شیشه بری ها ممکن است به دلیل تعداد کارهایی که در دست دارند با وجود تعیین زمانی برای انجام خدمات شیشه بری، به آن پایبند نباشد و شما را معطل کنند. این در حالی است که شیشه کاران شیشه بری تهرانی در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و نسبت به زمان تعیین شده برای ارائه خدمات مختلف شیشه بری بسیار خوش قول هستند. لذا شما می توانید کاملاً برای وقت خود برنامه ریزی داشته باشید و کارهای دیگر خود را عقب نیندازید.

از بهترین متریال استفاده کند

برای ارائه کاری باکیفیت در زمینه شیشه بری بی شک نیاز به استفاده از متریالی مرغوب و درجه یک است. در غیر این صورت هر چقدر هم که کار با ظرافت و مهارت بالا انجام شده باشد فایده ای نخواهد داشت. شیشه بری تهرانی همواره ِاز بهترین نوع شیشه، آینه و نیز توری آکاردئونی در ارائه خدمات خود استفاده می کند. از این رو شما می توانید کاملاً از دوام کار اجرایی اطمینان پیدا نمایید.

با تمرکز بر رضایت مشتریان و کیفیت برتر، ما از تخصص و تجربه در این صنعت برای تحقق پروژه‌های شیشه‌ای شما بهره می‌بریم. اگر به دنبال خدمات شیشه‌بری در تهران هستید، با ما تماس بگیرید و به طراحی و اجرای ایده‌های شما ادامه دهیم.

مزایای خدمات شیشه بری آنلاین چیست؟

استفاده از خدمات شیشه بری آنلاین مزایای زیادی را برای شما در زمین دریافت این خدمات به همراه خواهد داشت که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت سفارش برای شما وجود خواهد داشت

در سفارش حضوری و تلفنی خیلی از اوقات شما به دلیل عدم وقت کافی برای مراجعه، یا اشغال بودن خط تلفن شیشه بری موردنظر امکان ثبت سفارش را در لحظه نخواهید داشت. این در حالی است که با شیشه بری اینترنتی شما در هر ساعت از شبانه روز قادر هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

احتمال بروز خطای انسانی در ثبت سفارشات اینترنتی وجود ندارد

گاهی ممکن است در ثبت سفارش تلفنی به دلیل اشتباهات شنیداری، سفارش گیرنده آدرس را اشتباه یادداشت کرده یا سفارش شما را صحیح ثبت نکند. این در حالی است که در ثبت سفارش اینترنتی تمامی این مشکلات از بین خواهد رفت.
دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست

یکی از سختی های ثبت سفارش به صورت سنتی، مراجعه حضوری به دفتر شیشه بری است. برای این کار باید شما وقتی را برای رفتن به دفتر شیشه بری موردنظر کنار بگذارید. این در حالی است که در شیشه بری آنلاین شما در هر جایی می توانید از طریق گوشی خود خیلی زود اقدام به ثبت سفارش نمایید. شیشه بری تهرانی با این امکان، تمامی زحمت ها را از روی دوش مشتریان خود برداشته است.

شیشه بری تهرانی – متخصص در زمینه نصب و تعمیر شیشه‌ها -، امکان استفاده از شیشه سکوریت با جنس و ضخامت مورد نظر را به مشتریان ارائه می‌دهد، تا از امنیت بیشتری در ساختمان‌ها و منازل خود بهره‌مند شوند.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت تقریبا نوع جدیدی از شیشه است که بسیار مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی یا فلوت است. این شیشه هم در برابر ضربه و هم در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی از خود نشان میدهد، البته به طور صددرصد مقاوم نیست و آستانه تحمل خود را دارد. اگر بیش از آستانه تحمل آن، ضربه به شیشه وارد شود، خورد شده و روی زمین ریخته میشود اما نکته مهم در مورد این نوع شیشه این است که وقتی شکسته میشود به تکه‌های ریز و بی‌خطر تبدیل میشود یعنی تکه‌ها، برنده نیستند.

خدمات شیشه بری آنلاین - شیشه سکوریت
شیشه سکوریت یکی از مقاوم ترین شیشه های موجود در بازار می باشد.

ضخامت این شیشه‌ها بین 1.5 تا 4 برابر شیشه‌های معمولی است. با اینکه ضخامت بالایی دارند اما بسیار شفاف هستند. شیشه‌های سکوریت همچنین تا دمای 300 درجه سانتیگراد را می‌توانند تحمل کنند. به همین جهت است که امروزه از شیشه‌های سکوریت در ساختمان‌های اداری و منازل استفاده می‌شود. از ویژگی‌های مثبت شیشه‌های سکوریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن تاییدیه و نشان استاندارد؛
  2. تحمل دمای بالا؛
  3. مقاومت در برابر ضربات مختلف؛
  4. تحمل بار 40 کیلوگرم در هر 10سانتی‌متر مربع؛
  5. بدون موج بودن سطح شیشه؛
  6. شفافیت خوب؛
  7. ایمن بودن بعد از شکسته شدن.

از ویژگی‌های خوب این نوع شیشه گفتیم اما بد نیست عیب آن هم بگوییم. این نوع شیشه قابلیت سوراخ کاری، ابزارزنی و برش بعد از ساخت را ندارد. یعنی اگر شما یک شیشه سکوریت برای جایی سفارش دادید، بعدا نمی‌توانید مثلا جای دستگیره را عوض کنید یا ابعاد آن را کمتر کنید، چون شیشه آسیب می‌بیند. بنابراین از ابتدا باید به طور دقیق نیاز خود را مشخص کنید.

کاربرد شیشه‌های سکوریت:

این نوع شیشه در ساخت درب‌های ساختمان، استخرهای شیشه‌ای، دیواره حمام‌های مدرن و بالکن‌ها، نمای شیشه‌ای ساختمان، شیشه جلو و عقب خودرو و غیره کاربرد دارد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای که این روزها در اکثر فروشگاه‌ها می‌بینید، از شیشه سکوریت ساخته شده‌اند. این درب‌ها به صورت ریلی، گردان، لولایی و … هستند.

استحکام بالای شیشه‌های سکوریت و مقاومت خوب آنها در برابر گرما، سبب شد طراحان داخلی ساختمان هم به سراغ آن بروند و امروزه در ساخت پارتیشن‌ها و دیواره‌های حمام و سرویس‌های بهداشتی از آن استفاده می‌کنند. شیشه بری آنلاین تهرانی، شیشه سکوریت باکیفیت را برای مصارف گوناگون تامین کرده و از افراد متخصص برای نصب آن بهره می‌گیرد. این کار با قیمت بسیار مناسب و در کمترین زمان انجام می‌شود.

پنجره دو جداره

پنجره‌ دوجداره که به آن UPVC هم می‌گویند؛ همانطور که از نامش پیداست از دو تکه یا لت شیشه‌ای تشکیل شده‌ است. مابین این دو شیشه مقداری فضا قرار دارد که ممکن است خالی باشد یا دارای هوا و یا نوعی گاز باشد.

خدمات شیشه بری آنلاین
پنجره‌ دوجداره که به آن UPVC هم می‌گویند؛ همانطور که از نامش پیداست از دو تکه یا لت شیشه‌ای تشکیل شده‌ است.

پنجره‌های دوجداره بسیار محکم هستند و عایق خوبی برای صدا و گرما محسوب می‌شوند. این پنجره‌ها یکی از اختراعات و ابداعات جالبی هستند که بشر امروزی با شیشه انجام داده است. پنجره‌های دوجداره در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند به همین خاطر انواع سلیقه را راضی کرده و امروزه به طور وسیع در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، همچنین به این علت که از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند، استفاده از آنها برای ساختمان سازان به صورت الزام درآمده است.

از ویژگی‌های مثبت پنجره‌های دوجداره می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی؛
  2. مقاوم در برابر ضربه؛
  3. عایق صدا؛
  4. عایق گرد و غبار؛
  5. عایق گرما؛
  6. مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف؛
  7. مقاومت بالا در برابر طوفان و شرایط بد جوّی؛
  8. ظاهر زیبا و قابلیت استفاده از رنگ‌های مختلف برای پروفیل.

اگرچه این پنجره از پنجره‌های قدیمی که از شیشه‌های معمولی استفاده می‌کردند؛ گران‌تر است، اما با توجه به مزایایی که دارند، کاملا مقرون به صرفه هستند. پنجره‌های دوجداره، دیرتر از پنجره‌های معمولی خراب می‌شوند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد برای جلوگیری از زنگ زدگی و حفظ زیبایی ظاهری، ندارند. شما با نصب آنها هزینه کمتری را صرف گرمایش و سرمایش خانه می‌کنید و در محیط‌های شهری، آسودگی و آرامش بیشتری در خانه خواهید داشت. همچنین استفاده از این نوع پنجره‌ها باعث می‌شود گرد و غبار بسیار کمتری وارد خانه شود.

انواع پنجره دوجداره:

این پنجره‌ها با توجه به نیاز بازار طراحی‌های مختلفی دارند. از انواع متداول پنجره دوجداره به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

  • نوع ثابت: ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع پنجره دو جداره می‌باشد که قابلیت باز شدن ندارد.  این پنجره به طور ثابت در ساختمان قرار داده می‌شود و برای نورگیری ساختمان و زیبایی ساختمان استفاده می‌شوند.
  • نوع سایه بانی: از طریق لولای افقی به بیرون یا داخل، باز و بسته شده و معمولا برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده میشود.
  • نوع دو حالته: شبیه پنجره‌های رایج، با یک دستگیره باز و بسته میشود.
  • نوع کشویی: به صورت ریلی در محور افقی حرکت می‌کند. مزیت این نوع پنجره این است که موقعی که آن را باز می‌کنیم، هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند.
  • نوع آکا نوع دو لنگه بازشو: ردئونی: شبیه آکاردئون جمع میشود و فضای وسیعی را می‌تواند پوشش بدهد.
  • نوع دو لنگه بازشو: از دو لنگه تشکیل شده است که باز و بسته می‌شوند.

قیمت پنجره دو جداره بستگی به مارک آن و نوع آن دارد. دقت داشته باشید که نصب پنجره دوجداره نیاز به دانش و تخصص دارد. بنابراین در صورت نیاز به نصب این نوع پنجره باید از افراد متخصص کمک گرفته و به هزینه نصب آن هم توجه داشته باشید.

جمع بندی

شیشه بری در شهر شلوغ و پرجمعیتی مانند تهران یک نیاز ضروری محسوب می‌شود. اکثر شیشه‌ها بسیار شکننده بوده و در روز بارها به شیشه بری تهرانی مراجعه می‌شود. بنابراین این مجموعه برای سهولت در ارائه خدمات و کاهش رفت و آمدها اقدام به انجام امور مربوط به شیشه بری به صورت آنلاین و اینترنتی نموده است. بدین طریق، شما به راحتی در هرکجای تهران که باشید، می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید و یا از مشاوره با کارشناسان ما بهره‌مند شوید. انواع مختلف شیشه و آینه توسط این مجموعه تامین شده و در اندازه‌های مختلف به فروش رسیده یا نصب می‌شوند. برخی از انواع شیشه مانند شیشه‌های سکوریت نیاز به نصاب دارند، بنابراین شیشه بری تهرانی، این کار را با دقت لازم و در زمان مناسب انجام می‌دهد. رضایت مشتری، سرلوحه کار این مجموعه قرار دارد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *