موارد استفاده از شیشه سکوریت

نظرت تو کار ما تاثیر داره.

شیشه سکوریت، شیشه ای با استحکام و مقاومت بالا که جایگاه خود را در صنایع بسیاری محکم کرده است. وقتی به اطراف خودمان نگاه کنیم متوجه میشویم که نقش شیشه دراستفاده های گوگناگون غیر قابل انکار است.شیشه سکوریت با استحکام و مقاومت بی نظیر فراتر از یک شیشه عمل می کند. دانستن موارد استفاده از شیشه سکوریت باعث می شود بدانیم که این شیشه در مواردی که ایمنی انسان محترم و عزیز است استفاده می شود.با ماهمراه باشید.

 شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یک نوع شیشه است که با فرایند خاص و ویژه ای تولید می شود.تفاوت طرز تهیه ی شیشه سکوریت با شیشه های دیگر در این است که شیشه سکوریت درزمان تهیه تحت یک شوک حرارتی قرار می گیرد.این شوک حرارتی باعث افزایش مقاومت مکانیکی و استحکام شیشه می شود. مقاومت و استحکام بالای شیشه باعث شده که موارد استفاده از شیشه سکوریت بسیار زیاد باشد. سطح بالای ایمنی در شیشه سکوریت باعث شده استفاده از شیشه سکوریت ،از صنعت خودرو سازی گرفته تا پروژه های ساختمانی و معماری و تکنولوژی گسترش پیدا کند.

زمانی که شیشه سکوریت می شکند بجای تبدیل شدن به قطعات تیز و برنده به قطعات ریز تقسیم می شود.این دلیل سطح خطر استفاده از شیشه سکوریت را کاهش می دهد.همین مسئله کاربرد شیشه سکوریت را گسترش می دهد.یکی دیگر از شایع ترین موارد استفاده از شیشه سکوریت در شرایط ضد انفجار و ضد فشار است.

استفاده از شیشه سکوریت در مصارف ساختمانی

یکی از مهم ترین موارد استفاده از شیشه سکوریت در مصارف ساختمانی است.کاربرد شیشه سکوریت در مصارف ساختمانی بیشتر در پنجره ها،نورگیرها،آسانسورها،استخر،درب بالکن است.استقامت این شیشه به حدی بالااست که در ساخت وان هم کاربرد شیشه سکوریت دیده می شود.کاربرد شیشه سکوریت در نمای خارجی ساختمان هم به محبوبیت استفاده از این نوع شیشه افزوده است.چراکه شیشه سکوریت درمقابل باد و طوفان و رطوبت و صدمه خارجی بسیار مقاوم و مستحکم است.ظاهری که شیشه سکوریت به نمای ساختمان می دهد بسیار باشکوه و مجلل است.

کاربرد شیشه سکوریت در پنجرهکاربرد شیشه سکوریت در پنجره

پنجره ها به دلیل اینکه بیشتر در معرض استفاده هستند،آسیب پذیر تر اند،کاربرد شیشه سکوریت در کم کردن خطرات پیش آمده برای پنجره هاست.استفاده از شیشه سکوریت در پنجره  های دوجداره، این پنجره ها را به عایق سرما و گرما و صدا تبدیل کرده است.بنمای خانه ها و پنجره ها به سمت باز بودن پیش رفته است. همین دلیل موارد استفاده از شیشه سکوریت بشدت افزایش داده است.

کاربرد شیشه سکوریت در ویترین ها

یکی از کاربرد های شیشه سکوریت در ویترین ها و مغازه هاست.شیشه سکوریت نمای زیبایی دارد.استفاده از آن یک اکشن تبلیغاتی است.امنیت و استحکام این شیشه نیز دلیل مهمی در استفاده از آن در ویترین هااست.

کاربرد شیشه سکوریت در پله

یکی از محبوب ترین سازه های مدرن پله های شیشه ای هستن. این پله ها درنگاه اول ترسناک و غیرقابل اطمینان، اما بااستفاده از شیشه سکوریت در ساخت آن  به پله هایی امن و مطمئن تبدیل خواهد شد.کاربرد شیشه سکوریت در دکوراسیون مدرن و امروزی و باکلاس است.

استفاده از شیشه سکوریت درموبایل ها

گوشی تلفن همراه یکی از پر استفاده ترین وسیله هایی است که در معرض خطر و آسیب قرار می گیرد.وجود یک خش روی صفحه ی موبایل از دلنشینی تجربه ی استفاده از گوشی موبایل می کاهد.خطرات بسیار زیادی هست که صفحه ی شیشه ای موبایل را تهدید می کند یکی از موارد استفاده از شیشه سکوریت در صنعت موبایل سازی است. زمانی که قصد تهیه ی یک موبایل را دارید به جنس شیشه ی آن توجه کنید.یکی از موارد استفاده از شیشه سکوریت در موبایل ها صفحه ی محافظ گوشی است.این صفحه ی محافظ از جنس شیشه سکوریت است.این صفحه ی محافظ از خرد شدن صفحه ی اصلی گوشی در اثر ضربه جلوگیری می کند. ضربه ناپذیر بودن و ضد خش بودن آن باعث محبوبیت کاربرد شیشه سکوریت در ساخت محافظ گوشی شده است.

استفاده از شیشه سکوریت در وسایل آشپزخانه

موارد استفاده از شیشه سکوریت در آشپزخانه بسیار زیاد و گسترده است.از اجاق گاز های شیشه ای که مقاومت بالایی در برابر حرارت و صدمه میلطلبد گرفته تا تک تک وسایل اشپزخانه از کاربرد های شیشه سکوریت مستنثنی نیستند.کاربرد شیشه سکوریت در آشچزخانه

کاربردهای شیشه سکوریت به سمتی رفته است که با کم بودن ریسک خطر و بالابودن استاندارد توانسته اعتماد کاربران را جلب کند.از محصولات شیشه سکوریت می شود در رستوران‌ها، هتل‌ها، و سایر برنامه‌های خدمات غذایی پیدا کرد. استفاده از المان شیشه در منزل بسیار آذین بخش و زیباست.درظروف آشپزخانه توجه ویژه ای به شیشه سکوریت شده است.

کاربرد شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی

بسیاری از سرقت های اتوموبیل از طریق شکستن شیشه است.به همین دلیل موارد استفاده از شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی بسیار محبوب و پرکاربرد است.کاربرد شیشه های  سکوریت در شیشه های جانبی و شیشه های عقب ماشین دید با کیفیتی به رانندگان می دهد.شیشه سکوریتی که در اتوموبیل به کار می رود شیشه ای مستحکم و مقاوم دربرابر صدمات خارجی است.شیشه سکوریت خودرو یک شیشه فراوری شده است و تحت عملیات شیمیایی خاصی ساخته می شود.این شیشه نوآوری جدیدی در صنعت خودرو است.شیشه سکوریت در صنعت خودرو میتواند باعث شود که اشعه های مضر و مادون قرمز به درون ماشین نفوذ نکند.موارد استفاده از شیشه سکوریت درعایق بودن صدا نیز به کار برده می شود.

امنیت شیشه سکوریت خودرو درزمان تصادف

 

شیشه سکوریت خودرو در زمان شکستگی رفتار متفاوتی با شیشه های عادی دارند.شیشه های سکوریت وقتی می شکنند به هم می چسبند و دچارفروپاشی نمی شوند و از هم نمی پاشند.


قیمت شیشه سکوریت

کاربرد شیشه سکوریت

 

عوامل بسیاری هستند که روی قیمت شیشه سکوریت تاثیر می گذارند. از جمله این موارد ضخامت،رنگ،ابعاداست.

به عنوان مثال: شیشه سکوریت از نظر رنگ به مسی،آبی،مشجر،کریستال تقسیم می شود.یا درمثالی دیگر شیشه سکوریت از جهت ضخامت به ده میل،شش میل و چهار میل تقسیم می شود.شیشه کارشناسان ما شیشه بری تهرانی ضمن ارائه ی بهترین قیمت،مشاوره ای اصولی و صحیح در اختیار شما قرار میدهند تا فرایند خرید با دقت بالا و کیفیتی تکرارنشدنی صورت گیرد.

مزایای استفاده از شیشه سکوریت

1-رنگ شیشه سکوریت به مرور زمان دستخوش تغییر نخواهد شد.

2-آستانه ی صبر شیشه سکوریت دربرابر گرما،سرما و تغییرات دمایی بسیار بالااست.

3-شیشه سکوریت نیروی بسیار زیادی را تحمل می کند.

4-درصورت شکستن،تکه های شیشه کم خطرخواهد بود.

5-اندازه ی شیشه سکوریت از مقدار درخواست شده عدول نخواهد کرد.

سخن پایانی

شیشه بری تهرانی به عنوان یک شیشه بری در تهران افتخار این را دارد که بهترین محصولات را آنطور که شما لایقش هستید تقدیمتان کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *